Opis stanowiska pracy
W związku z dynamicznym rozwojem, Agencja Performance Marketingu All4affiliate poszukuje Specjalisty SEM do pracy przy projektach jednego z kluczowych klientów.
Twoje zadania:
- obsługa kampanii SEM dla jednego z najważniejszych Klientów firmy, lidera w swojej kategorii produktowej,
- monitorowanie i optymalizacja kampanii pod założony efekt, tj. liczba pozyskanych leadów oraz wykonanych kwotacji na formularzu, optymalizacja kosztu pozyskania konwersji, maksymalizacja ROI,
- rekomendowanie i dostarczanie skutecznych rozwiązań w zakresie zarządzania budżetem reklamowym,
- tworzenie wycen i analiza rentowności kampanii,
- raportowanie działań za pomocą Google Analytics, Double Click, Google AdWords, innych dedykowanych narzędzi,
- obsługa Klienta w zakresie prowadzonego projektu (kontakt z Managerem Projektu oraz Klientem,
- wsparcie działu sprzedaży i innych działań w zakresie dotyczącym SEM.
Nasze oczekiwania:
- minimum rok udokumentowanego doświadczenia w zarządzaniu kampaniami SEM,
- znajomość AdWords Edytor,
- certyfikat Google AdWords i Analytics,
- znajomość Google Tag Manager,
- dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel,
- wykształcenie wyższe, licencjat (preferowane Marketing lub pokrewnej dziedzinie),
- odpowiedzialności i zaangażowania w realizowaniu przydzielonych zadań.
Dodatkowym atutem będzie:
- znajomość DoubleClick,
- doświadczenie w pracy na budżetach reklamowych powyżej 100.000 zł miesięcznie,
- chęć poszerzania wiedzy.
Co oferujemy:
- pracę przy prestiżowym projekcie z największym Klientem w swoim segmencie,
- konkurencyjne wynagrodzenie,
- pakiet prywatnej opieki medycznej,
- uczestnictwo w konferencjach/eventach branżowych,
- przyjazną atmosferę pracy,
- świeże owoce i pyszną kawę.
Prezentacja firmy
All4Affiliate to agencja i sieć reklamy efektywnościowej, której celem j...
All4Affiliate to agencja i sieć reklamy efektywnościowej, której celem jest optymalizacja działań niezależnie od miejsca generowania efektów. Należy do ClickAd Holding S.A. grupy spółek specjalizujących się w realizacji zintegrowanej komunikacji w mediach cyfrowych o kompetencjach pozwalających na obsługę Klientów we wszystkich dostępnych obszarach digital.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 19/10/2017
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Wyższe licencjackie
- Branża / kategoria:
- Praca Marketing / PR / Social Media, Praca Reklama / Komunikacja, Praca Internet / e-commerce, Praca Praca w mediach / dziennikarstwo