#

Sekretarka / asystent/-ka / opiekun biura w Fundacji, Warszawa ul. Wiejska

European Fintech Forum Sp. z o.o.

Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska pracy

Spółka i fundacja z branży nowych technologii poszukuje osoby do opieki nad biurem i wsparcia organizacyjnego dla kilkuosobowego zespołu. Praca na oferowanym stanowisku polega na prowadzeniu niewielkiego biura i bieżącej pomocy reszcie zespołu. Oferta dla osób, które preferują pracę indywidualną i potrafią samodzielnie motywować się do realizacji powtarzalnych i rutynowych obowiązków. Wymagana bardzo dobra organizacja zadań i wysoka kultura osobista oraz bardzo dobre umiejętności komunikacji, szczególnie pisemne. Praca stacjonarna w pełnym wymiarze czasu.

Do podstawowych zadań na tym stanowisku należy przede wszystkim:
- praca na recepcji, dbanie o gości, obsługa spotkań organizowanych w biurze,
- koordynowanie organizacji spotkań, szkoleń i konferencji,
- monitorowanie stanu i zamawianie dostaw materiałów do biura,
- odbieranie korespondencji przychodzącej i nadawanie przesyłek,
- przygotowanie wg wytycznych pism do podmiotów zewnętrznych,
- archiwizowanie dokumentów, skanowanie i wysyłka elektronicznych pism,
- obsługa systemów i aplikacji wewnętrznych firmy (kalendarz, baza kontaktów, inne podobne),
- odbieranie połączeń przychodzących,
- dbanie o porządek i zieleń w biurze,
- tworzenie lub spisywanie notatek ze spotkań
- obsługa strony internetowej, mediów społecznościowych oraz wysyłka newsletterów,
- współpraca z firmami zewnętrznymi i podwykonawcami - negocjowanie i ustalanie warunków współpracy w zakresie bieżących zamówień,
- inne podobne zadania zlecone.

Oferujemy:
- uczciwe wynagrodzenie z możliwością awansu,
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- wysoką kulturę organizacji, brak zbędnej presji i stresu,
- możliwość zdobycia kontaktów i doświadczenia w szybko rosnącej branży.

Wymagania

- Min. 2 lata doświadczenia na takim samym lub podobnym stanowisku, mile widziane doświadczenie w trzecim sektorze (fundacje, stowarzyszenia),
- Doskonała organizacja pracy,
- Entuzjazm i miłe usposobienie,
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne w tym szczególnie w piśmie,
- Odpowiedzialność, uczciwość, samodzielność
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (B1)
- Doskonała znajomość pakietu Office, aplikacji biurowych i innych narzędzi komunikacji.
- Mile widziane doświadczenie w zakresie kredytu konsumenckiego; finansów; nowych technologii; fintech.

Prezentacja firmy

Spółka zajmuje się organizacją spotkań i konferencji dla branży f... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
20/07/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Wynagrodzenie
3 000PLN - 4 000PLN / Monthly (Brutto)
Premie, dodatki:
roczna premia finansowa
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat, Praca Administracja biurowa, Praca Biuro / Dokumentacja

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi