Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Dla naszego Klienta, międzynarodowego, dynamicznie rozwijającego się towarzystwa ubezpieczeniowego, poszukujemy zmotywowanych kandydatów na stanowisko:
Samodzielny Specjalista ds. Kontroli WewnętrznejMiejsce pracy: Warszawa
Zadania:
Udział w opracowywaniu rocznego planu działania w zakresie kontroli wewnętrznej we współpracy z innymi jednostkami organizacji;
Wdrożenie oraz prowadzenie niezbędnej dokumentacji;
Identyfikacja i analiza ryzyk oraz przygotowywanie rekomendacji w celu ich eliminacji;
Wdrażanie standardów i procedur w ramach działania kontroli wewnętrznej;
Nadzór i zapewnienie zgodności działalności Spółki z wymogami regulatora, w tym w przeprowadzanie wewnętrznych kontroli z zakresu działalności;
Opiniowanie procedur wewnętrznych w celu zapewnienia kontroli w procesy wewnętrzne;
Współpraca z innymi jednostkami organizacji przy szerzeniu świadomości i kultury kontroli wewnętrznej.
Wymagania:
3-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku po stronie instytucji finansowej bądź consultingu;
Mile widziane doświadczenie w audycie instytucji finansowych;
Wykształcenie wyższe ekonomiczne;
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego;
Umiejętność analitycznego myślenia;
Umiejętność prezentacji opinii;
Dobra organizacja pracy i nastawienie na realizację celów;
Samodzielność.
Oferujemy:
Pakiet benefitów;
Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie;
Możliwość rozwoju zawodowego;
Dobrą atmosferę pracy.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?