W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Samodzielna księgowa/Samodzielny księgowy
Miejsce pracy: KatowiceWspólnie z naszym Klientem– międzynarodową firmą zajmującą się produkcją oraz dystrybucją, w związku z tworzeniem nowego oddziału w Katowicach, poszukujemy osoby na stanowisko:
Samodzielnej księgowej/Samodzielnego księgowego
Zakres zadań:
- kompleksowe prowadzenie procesów księgowych oraz podatkowych,
- odpowiedzialność za obszar należności, zobowiązań oraz księgi głównej,
- ewidencjonowanie środków trwałych, zarządzanie obszarem płatności, księgowanie wyciągów bankowych, rozliczanie kosztów podróży służbowych,
- przygotowywanie sprawozdań finansowych oraz deklaracji podatkowych,
- uczestniczenie w procesach audytu oraz kontroli wewnętrznej,
- współpraca z pozostałymi działami w organizacji oraz globalnymi strukturami firmy.
Wymagania:
- min. 5 - letnie doświadczenie zawodowe w zakresie księgowości/finansów,
- praktyczna znajomość procesów GL, AP oraz AR,
- ugruntowana wiedza w zakresie sprawozdawczości finansowej i podatków,
- preferowane wykształcenie wyższe ekonomiczne,
- komunikatywna znajomość języka angielskiego, będzie dodatkowym atutem,
- doświadczenie w pracy na systemach klasy ERP (mile widziana znajomość Navision),
- praktyczna znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excela),
- wysoko rozwinięte umiejętności analityczne, organizacyjne oraz interpersonalne.
Korzyści:
- możliwość dołączenia do nowo tworzonych struktur oddziału firmy,
- współtworzenia strategii księgowej i podatkowej w organizacji,
- stabilność zatrudnienia w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- konkurencyjne wynagrodzenie i bogaty pakiet benefitów pozapłacowych.