Zakres obowiązków:
• Wsparcie organizacyjne oraz administracyjne (zarządzanie kalendarzem spotkań, prowadzenie korespondencji)
• Przygotowywanie ofert i dokumentacji sprzedażowej
• Koordynacja działań sprzedażowo – logistycznych
• Nadzór nad przyjmowaniem i realizacją zamówień
• Tworzenie raportów i statystyk sprzedażowych
• Budowanie pozytywnego wizerunku firmy
• Monitorowanie potrzeb handlowych i rozwój relacji z Klientami
• Aktualizacja bazy danych Klientów
• Wprowadzanie zamówień do systemu (Optima)
• Analiza dostępności towarów
• Wystawianie faktur sprzedaży
• Nadzór nad obiegiem dokumentów oraz przepływem informacji
• Współpraca z zagraniczną centralą firmy
Oczekiwania:
• Doświadczenia na podobnym stanowisku (sprzedaż, obsługa klienta, obsługa biura)
• Kominikatywnej znajomości języka angielskiego
• Dobrej znajomości pakietu Microsoft Office
• Wysokiej komunikatywności i kultury osobistej
• Umiejętności analitycznego myślenia
• Bardzo dobrej organizacji pracy i umiejętności ustalania priorytetów
• Zaangażowania, odpowiedzialności i samodzielności w realizacji powierzonych zadań
Oferujemy:
• Stabilne zatrudnienie w firmie o międzynarodowym zasięgu
• Zatrudnienie na umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy
• Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych zdolności i umiejętności
• Możliwość rozwoju umiejętności zawodowych
• Przyjazną atmosferę pracy
• Niezbędne narzędzia pracy
Santint (Poland) Sp. z o.o. jest profesjonalnym przedsiębiorstwem, zajmu... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.