Naszym klientem jest firma z sektora Travel, tworząca oprogramowania dla światowego eksperta w dziedzinie podróży. Korporacja, której jest częścią, jest reprezentowana przez ponad 40 biur sprzedaży i 10 000 członków zespołu na całym świecie, obsługuje ponad 2 miliony klientów rocznie w ponad 70 krajach.
Firma realizuje projekty typu: rozwój aplikacji dla płatności elektronicznych, systemy do rezerwacji hoteli, taksówek oraz wynajem aut w trakcie podróży. Wielość projektów pozwala na stały rozwój i różnorodność zadań, by uniknąć wypalenia zawodowego oraz monotonii.
W związku z rozwojem firmy i nowymi projektami poszukiwany jest Salesforce CRM Administrator. CRM i marketing cyfrowy to kluczowe obszary działalności biznesowej, w których planowane są strategiczne programy i inwestycje Klienta. Korzystają z Sales & Marketing Cloud od 6 lat,technologia ta jest powszechnie stosowana w biurach na całym świecie. Współpracując z 19 markami w 8 regionach, zespół CRM zyskał ugruntowaną pozycję jako konsultanci wewnętrzni i zaufani doradcy pomagający markom osiągnąć ich cele CRM.Klient poszukuje pełnego pasji, zmotywowanego specjalisty Sales/Service cloud. Rola polega na wykonywaniu żądań BAU (konfiguracja użytkowników, naprawianie błędów, raportowanie, szkolenie / dzielenie się najlepszymi praktykami, wyjaśnianie baz danych), a także na wykorzystaniu wiedzy Salesforce do tworzenia rozwiązań dla globalnych projektów i programów strategicznych. Ta rola jest odpowiednia dla kandydatów z dogłębnym zrozumieniem i pasją do Salesforce, którzy chcą zdobyć większe doświadczenie w strategicznych wdrożeniach na skalę globalną. Stanowisko to podlega pod Head of Solution Engineering – CRM z UK. 30-osobowy zespół CRM jest pełen pasji, zawsze chętny do wspierania siebie nawzajem i współpracowników.
Wymagania:
- Doświadczenie w konfiguracji Salesforce na platformie Salesforce Sales i/ lub Service Cloud
- Dogłębne, funkcjonalne zrozumienie konfiguracji, ograniczeń i najlepszych praktyk platformy Salesforce
- Umiejętność analizowania złożonych modeli bezpieczeństwa i danych
- Możliwość oceny wpływu regresji i skalowalności zmian na inne funkcje i systemy
- Doświadczenie konfiguracyjne w Lightning & Classic
- Szerokie doświadczenie w zakresie platformy, w tym konstruktor procesów, przepływy wizualne i automatyzacja przepływu pracy
- Ustrukturyzowane, oparte na procesach podejście do pracy - umiejętność dotrzymywania napiętych terminów
- Umiejętność pracy w zespole, współpraca z innymi w celu rozwiązywania problemów technicznych i ulepszania procesów / środowiska naszego działu
- Umiejętność komunikowania się, szkolenia i wyjaśniania problemów / ograniczeń nietechnicznym interesariuszom biznesowym
- Preferowane kwalifikacje Salesforce Admin i Advanced Admin.
Przykładowe typowe obowiązki:
- Zgłoszenia akcji dotyczące chmury sprzedaży i społeczności
- Wspieranie właścicieli produktów w konfiguracji
- Wspieranie projektów i programów za pomocą kompilacji CRM
- Zrozum i oceń regresyjny wpływ zmian na system w innych funkcjach / systemach.
- Zapewnienie śledzenia problemów i spełnienia warunków SLA
- Stworzenie odpowiedniej dokumentacji
- Konfiguracja użytkownika i audyty uprawnie
- Raportowanie biznesowe
- Identyfikacja żądań zmiany systemu w celu wprowadzenia ich do cyklu życia dostawy
- Wspieranie przejścia do fazy operacyjnej nowego rozwoju / projektów
Klient oferuje:
- Zatrudnienie na podstawie B2B
- Ciągły rozwój i pracę nad ciekawymi projektami
- Pracę w międzynarodowym środowisku
- Możliwość pracy w zespole utalentowanych ekspertów
- Kursy języka angielskiego i konkurencyjne wynagrodzenie
- Elastyczne godziny pracy
- Dogodna lokalizacja nowoczesnego biura w Katowicach
- Możliwość pracy zdalnej