Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 25/04/2019.

Opis stanowiska pracy

For our fast growing international oriented company in ICT, based in Warsaw, we are looking for a hands-on person to support our Sales team, someone who can make the account manager more effective by supporting him on a daily basis making quotes, offers, sales communication, follow up leads and providing them with administrative support.

The Sales Support Employee is a person with a hands-on mentality who works in a very structured and accurate way, but is flexible enough to cope with the daily events.

Our preferred candidate is assertive, driven, accurate, flexible, open-minded, structured and cooperative with a good understanding of both customer/user needs and our business needs.

 

Key responsibilities:

  • support the account manager to be very effective in increasing revenues,
  • follow up emails/calls and keep track of the progress,
  • manage the sales pipe line and the corresponding actions,
  • make monthly sales reports,
  • responsible for client database,
  • initiate sales related documentation,
  • keep the administration up to date.

 

Qualifications:

  • fresh business or linguistic graduate or minimum years of experience in sales support or back office,
  • ability to multitask and learn quickly,
  • excellent command of written and spoken English, other European languages (e.g. Dutch, French) is a plus,
  • strong written and verbal communication skills,
  • analytical and logical thinking,
  • problem solving skills,
  • ability to make decision and adapt to changing environment,
  • well organized / administration attitude, ability to work well individually or as a member of a team,
  • proactive and initiator,
  • ability to influence others,
  • computer literate, MS Office package is a must,
  • strong Internet research skills required.

 

We offer:

  • stable contract and attractive salary,
  • essential work tools,
  • trainings for competence development,
  • possibility of gaining valuable professional experience in foreign markets and grow professionally inside the company,
  • positive working atmosphere in an international environment.

 

Wymagania

Please add the clause: I agree that my personal data will be processed by Axtel Sp. z o.o. Sp. K. in order to recruit for the position I am applying for.

Prezentacja firmy

Jesteśmy partnerem liczącym się na globalnym rynku teleinformatycznym. Naszym klientom... dostarczamy kompleksowe, profesjonalne, zintegrowane i zindywidualizowane rozwiązania. Oferujemy telefony, profesjonalne słuchawki nagłowne, rozwiązania IP, systemy telekonferencji, wideokonferencji, profesjonalne centrale telefoniczne, switche, serwery oraz aplikacje biznesowe Call/Contact Center. Współpracujemy z producentami sprzętu prestiżowych marek. Nasze rozwiązania oparte są na wieloletnim doświadczeniu w branży oraz na badaniach prowadzanych w naszym centrum badawczo-rozwojowym. Dzielimy się naszą wiedzą. Uczestniczymy w targach i konferencjach branżowych. Cały czas się doskonalimy, aby technologia, którą dostarczamy naszym klientom była na najwyższym poziomie.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
14/04/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa , Praca Administracja / Sekretariat , Praca Biuro / Dokumentacja , Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi , Praca Sprzedaż - Account Management
do góry