Opis stanowiska pracy
Posiadamy wolny etat w zespole sprzedaży automatyzacji logistyki. Praca na tym stanowisku dotyczy naszych systemów przetwarzania obrazu dla obszarów takich jak: logistyka paczek, magazynowania i dystrybucji. Pracę na tym stanowisku nadzorować będzie kierownik obszaru automatyzacji logistyki. Praca ta wiąże się z częstymi wyjazdami do klientów (przynajmniej dwa/trzy dni w tygodniu) - wyjazdami zarówno krajowymi, jak i zagranicznymi. Głównym zadaniem na stanowisku managera sprzedaży będzie opieka nad kluczowymi klientami i pozyskiwanie nowych kontaktów w Polsce i Czechach.
Główne obowiązki:
- Sprzedaż produktów i usług technicznych z oferty automatyzacji logistyki
- Systematyczne i aktywne pozyskiwanie, a także obsługa nowych i obecnych klientów
- Przygotowywanie i tworzenie ofert poprzez kalkulację, analizę potrzeb, analizę ryzyka, a także określanie warunków handlowych
- Efektywne zarządzanie kluczowymi klientami w celu stworzenia silnej pozycji i zagwarantowania maksymalnego poziomu zadowolenia klienta
- Wsparcie sprzedażowe przed i w trakcie trwania projektu
- Wizyty na forach i wystawach oraz wykorzystywanie ich jako instrument sprzedaży
Wymagania:
- Doświadczenie w sprzedaży - min. 1 rok w otoczeniu B2B, doświadczenie w obszarze automatyzacji logistyki będzie dodatkowym atutem
- Wykształcenie w zakresie elektrotechniki, inżynierii automatyki lub kierunków pokrewnych, dodatkowo mile widziane jest wykształcenie i znajomość ekonomiki przedsiębiorstw
- Sieć kontaktów w branży będzie dodatkowym atutem
- Doświadczenie w sprzedaży urządzeń technicznych, osiąganie dochodów ze sprzedaży
- Bardzo dobra znajomość angielskiego w mowie i piśmie (odpowiadająca poziomowi B2)
- Umiejętność pracy z systemem CRM
- Gotowość do międzynarodowych podróży służbowych (40%)
Oferujemy:
- Atrakcyjny styl pracy: home office/ podróże służbowe/siedziba firmy
- Elastyczne godziny pracy, możliwość pracy zdalnej
- Unikalna dla tej branży i wielkości przedsiębiorstwa niekorporacyjna kultura organizacji
- Pozioma struktura organizacyjna, polityka „otwartych drzwi”, nieformalna atmosfera i nowoczesne środowisko pracy
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Niezbędne narzędzia pracy: samochód służbowy, sprzęt IT (laptop, telefon komórkowy itp.)
- Umowa o pracę
- Szkolenia: zarówno kierunkowe, jak i dodatkowe, wykraczające poza zakres wykonywanych zadań
Kontakt:
Jeśli zainteresowała Cię ta oferta, prosimy przesłać swoje CV, a dodatkowo w treści wiadomości podać: stanowisko, termin od którego możesz zacząć pracę, oraz swoje oczekiwania finansowe.
Prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
Prezentacja firmy
VITRONIC Machine Vision Polska Sp. z o. o.
<br/>
<br/>Od pioniera do lid...
VITRONIC Machine Vision Polska Sp. z o. o.
Od pioniera do lidera technik przetwarzania obrazu: dzięki wysokiej technologii i zaangażowaniu zespołu, grupa VITRONIC wyznacza dziś standardy przyszłości. Mimo iż firma VITRONIC ciągle się rozwija, wciąż szanujemy i chronimy naszą partnerską kulturę organizacji.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 16/07/2017
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- mniej niż 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Wyższe licencjackie
- Branża / kategoria:
- Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi, Praca Sprzedaż - Account Management, Praca Doradztwo / Konsulting, Praca Obsługa klienta