Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 18/08/2019.

Opis stanowiska pracy

Sales Assistant
Warszawa
NR REF.: 1126307

Twoja następna firma
Dla naszego Klienta międzynarodowej marki modowej poszukujemy Kandydatów na stanowisko Doradcy Klienta.


Twoje następne stanowisko
Do obowiązków Doradcy Klienta będzie należała przede wszystkim obsługa Klienta zgodnie ze standardami marki, dbanie o estetyczny wygląd sklepu oraz wykonywanie transakcji kasowych.


Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
Oczekujemy przede wszystkim pełnego zaangażowania w projekt i profesjonalizmu, poszukujemy osób otwartych lubiących kontakt z ludźmi. Oczekiwania naszego Klienta wobec kandydatów to przede wszystkim zainteresowanie modą i stylizacją, chęć rozwoju w branży retail, komunikatywność, odpowiedzialność i zaangażowanie.


Co zyskujesz?
Nasz Klient oferuje stabilne zatrudnienie w pełnym wymiarze godzin w oparciu o umowę o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie (w zależności od doświadczenia kandydatów) + premie od sprzedaży. Dodatkowe benefity pozapłacowe to opieka medyczną, karta multisport oraz zniżki na produkty marki.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
16/08/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta , Praca Call Center / Telemarketing , Praca Doradztwo / Konsulting
do góry