Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 16/10/2018.

Sales Assistant (nowa marka premium)

Warszawa, mazowieckie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Sales Assistant (nowa marka premium)
Warszawa
NR REF.: 1113238


Twoja następna firma
Nasz Klient to międzynarodowa marka odzieżowa o rozpoznawalnym brandzie i wysokich standardach obsługi.

Twoje następne stanowisko
Dla naszego Klienta, międzynarodowej marki premium z branży odzieżowej, poszukujemy osoby na stanowisko Sales Assistant / Doradca Klienta w Piasecznie. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę Klienta zgodnie ze standardami marki, dbanie o estetyczny wygląd salonu, przyjmowanie dostaw oraz rozkładanie towaru i przygotowywanie wystawy zgodnie z instrukcją.

Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
Zachęcamy do aplikowania osoby znające język angielski na poziomie komunikatywnym, posiadające doświadczenie na podobnym stanowisku w branży Retail (mile widziane doświadczenie w branży odzieżowej, kosmetycznej lub pokrewnych).

Co zyskujesz?
Nasz Klient oferuje umowę o pracę, różne formy zatrudnienia (1/4, pół, 3/4, cały etat), atrakcyjny system premiowy, dodatkowe benefity, szkolenia oraz możliwość rozwoju poziomego i pionowego.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
12/10/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta
Zapisz ofertę
do góry