Zadania / obowiązki:
- Zarządzanie i organizowanie pracy podległych oddziałów firmy (Łódź, Warszawa, Lublin)
- Odpowiedzialność za realizację wyznaczonych planów sprzedażowych
- Analiza rynku i identyfikowanie nowych możliwości rozwoju sprzedaży w regionie
- Monitorowanie działań konkurencji
- Promowanie marki, produktów i usług firmy
- Dbałość o jak najwyższy poziom świadczonych usług
- Budowanie relacji z kluczowymi klientami
- Dbałość o rentowność i rozwój podległych oddziałów
- Udział w budowaniu podległego zespołu
- Dbałość o rozwój podległych pracowników, monitorowanie potrzeb szkoleniowych
Firma oferuje:
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w prężnie rozwijającej się firmie międzynarodowej
- Świetną atmosferę pracy w zgranym zespole profesjonalistów
- Samochód służbowy
- Prywatna opiekę medyczną
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych
- Bogaty pakiet szkoleń i możliwość rozwoju
Oczekiwania:
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku min. 5 lat
- Znajomość branży technicznej, automotive i/lub rentalowej
- Wykształcenie wyższe
- Wysoko rozwinięte umiejętności sprzedażowe, prowadzenia negocjacji handlowych i nastawienie na Klienta
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem w strukturze rozproszonej
- Umiejętność motywowania podległego zespołu
- Zdolności analityczne, umiejętności komunikacyjne
- Dobra znajomość języka angielskiego