#

Regionalny Manager ds. Sprzedaży (premiksy dla bydła)

Trenkwalder

Warszawa, Białystok, Olsztyn, mazowieckie

Trenkwalder
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach, outsourcingu i doradztwie personalnym. Jesteśmy częścią Trenkwalder Group AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając kandydatów oraz firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego klienta poszukujemy osób na stanowisko:

Regionalny Manager ds. Sprzedaży (premiksy dla bydła)

Miejsce pracy: Warszawa, Białystok, Olsztyn
Miejsce pracy: teren operacyjny w pobliżu miejsca zamieszkania.

Obowiązki:
  • aktywne prowadzenie działań handlowych związanych z wprowadzeniem i rozbudową sieci sprzedaży i dystrybucji produktów premiksowych dla bydła,
  • kompleksowe doradztwo w zakresie żywienia zwierząt gospodarskich dla klientów firmy,
  • profesjonalne wsparcie dla klientów w zakresie układanie dawek żywieniowych oraz edukacji w zakresie prawidłowego żywienia bydła oraz zwiększenia wydajności,
  • promowanie artykułów firmy, udział w działaniach marketingowych firmy, reprezentowanie firmy podczas targów branżowych i spotkań, raportowanie podejmowanych działań.

Wymagania:
  • min. 5 lat doświadczenia w pracy w pracy na podobnym stanowisku,
  • dobra znajomość języka angielskiego - używany na co dzień podczas pracy,
  • dobra znajomość rynku hodowców bydła na podległym terenie,
  • wykształcenie zootechniczne i/lub weterynaryjne - warunek konieczny,
  • motywacja do dalszego rozwoju w branży żywienia zwierząt gospodarskich,
  • czynne prawo jazdy kat. B,
  • chęć do uczestnictwa w szkoleniach branżowych i produktowych w celu stałego podnoszenia swojej wiedzy i umiejętności,
  • sumienność, zaangażowanie w powierzone zadania, terminowość, komunikatywność.

Oferujemy:
  • pracę w międzynarodowej firmie z branży rolnej na stabilnych warunkach zatrudnienia na umowę o pracę na pełen etat,
  • duża przestrzeń do wdrażania własnych pomysłów oraz swobodę w działaniu,
  • bardzo atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz motywujący system premiowy wspierający wszelkie aktywności sprzedażowe,
  • możliwość doskonalenia kompetencji językowych podczas codziennych kontaktów z zagranicznymi oddziałami firmy (komunikacja w języku angielskim),
  • kompleksowe wdrożenie na stanowisko pracy oraz niezbędne narzędzia pracy między innymi telefon, komputer oraz samochód służbowy, który będzie mógł być wykorzystywany do celów prywatnych,
  • ciekawy pakiet bonusów socjalnych między innymi prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie grupowe.
Osoba odpowiedzialna za proces rekrutacji: Anna Donaj, tel. +48 605 125 794.

Poszukujemy doradców w całej Polsce - zgłoś się już dziś do nas i daj znać, w jakim miejscu Polski chciałbyś pracować.

Agencja zatrudnienia Trenkwalder Benefit Sp. z o.o., nr cert. 136.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi