Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 11/12/2018.

Regionalny Dyrektor Sprzedaży

Kraków, małopolskie

HAYS Sales & Marketing

Opis stanowiska pracy

Regionalny Dyrektor Sprzedaży
Kraków
NR REF.: 1114496

Nasz klient to ogólnopolska sieć salonów sprzedaży. Firma reprezentuje wysokie standardy obsługi klienta, cieszy się także dużą rozpoznawalnością marki.

Poszukujemy osoby na stanowisko Regionalnego Kierownika Sprzedaży. Osoba ta odpowiedzialna będzie za zarządzanie zespołem w danym regionie, jej celem będzie osiąganie zaplanowanych wyników sprzedażowych na ustalonym poziomie oraz nadzorowanie pracy salonów.

Głównymi obowiązkami Regionalnego Kierownika Sprzedaży są: planowanie i kontrola realizacji planów sprzedaży w podległych salonach, wskaźników handlowych oraz sporządzaniu okresowych raportów sprzedażowych, dbanie o wizerunek Salonów oraz maksymalizację wyników sprzedażowych w regionie. Ponadto Regionalny Kierownik Sprzedaży odpowiedzialny jest za implementację i koordynację wytycznych dotyczących VM, pracę zgodną z założeniami marki i wizerunku.

Poszukujemy kandydatów z doświadczeniem zawodowym na podobnym stanowisku mogących pochwalić się doświadczeniem w zarządzaniu zespołem, samodzielnością, umiejętnością podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów oraz językiem angielskim na poziomie co średniozaawansowanym. Preferowany kandydat/ka powinien cechować się wysokimi zdolnościami komunikacyjnymi i organizacyjnymi, zaangażowaniem w wykonywanie powierzonych zadań. Od kandydata oczekiwana jest gotowość do częstych podróży służbowych oraz prawo jazdy kat. B oraz znajomość podstaw prawa pracy.

Nasz klient oferuje niezbędne narzędzia do pracy takie jak samochód służbowy, telefon, laptop, a ponad to prywatna opiekę medyczną, możliwość brania udziału w szkoleniach podnoszących kompetencje oraz dużą samodzielność w działaniu.

Prezentacja firmy

Dywizja skupia się na wyszukiwaniu najlepszych kandydatów z dziedziny marketingu,... sprzedaży i logistyki. Swoją ofertę kierujemy do firm z sektora dóbr konsumpcyjnych, sieci handlowych, sieci elektro, operatorów logistycznych, a także firm z sektora RTV/AGD.
Dywizja HAYS Sales & Marketing to zespół doświadczonych konsultantów, dla których najważniejsza jest dobra komunikacja z Klientem i skuteczność działań.
Naszymi Klientami są międzynarodowe korporacje oraz firmy lokalne. Wspieramy w rekrutacjach agencje reklamowe i public relations, agencje badania rynku i opinii oraz firmy świadczące usługi marketingu bezpośredniego. Naszym celem jest pozyskiwanie najlepszych specjalistów oraz menedżerów z sektorów, w których działamy. Nasi Klienci mogą również liczyć na aktualne dane na temat zmian i sytuacji na rynku pracy. Konsultanci HAYS Sales & Marketing dzięki stałemu kontaktowi z kandydatami są w stanie szybko odpowiedzieć na potrzeby Klientów na dynamicznie zmieniającym się rynku pracy.
Konsultanci HAYS Sales & Marketing dzięki stałemu kontaktowi z kandydatami są w stanie szybko odpowiedzieć na potrzeby Klientów na dynamicznie zmieniającym się rynku pracy.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
08/12/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Call Center / Telemarketing
Zapisz ofertę
do góry