Opis stanowiska pracy


Izba Administracji Skarbowej w Warszawie

Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

referent do spraw wierzycielskich w Drugim Referacie Spraw Wierzycielskich

01-513 Warszawa ul. A.Felińskiego 2b

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzi postępowania i orzeka w sprawach udzielania ulg w spłacie zobowiązań podatkowych, w tym w zakresie pomocy publicznej oraz prowadzi postępowania w sprawach odraczania terminów prawa podatkowego w celu skutecznej realizacji należności.
  • Prowadzi postępowania i orzeka w sprawach zabezpieczania zobowiązań podatkowych oraz odpowiedzialności osób trzecich za zobowiązania podatkowe w celu likwidacji zaległości podatkowych.
  • Inicjuje działania w postępowaniach dotyczących orzeczenia zakazu prowadzenia działalności gospodarczej oraz postępowaniu upadłościowym i naprawczym w celu zmniejszenia generowania kolejnych zaległości podatkowych.
  • Na bieżąco analizuje zaległości podatkowe, w tym wykonuje czynności poprzedzające wszczęcie postępowania egzekucyjnego poprzez podejmowanie działań informacyjnych i dyscyplinujących, wystawia i doręcza upomnienia oraz wystawia i przekazuje do organów egzekucyjnych tytuły wykonawcze i wnioski egzekucyjne w celu skutecznej realizacji zobowiązań publicznoprawnych.
  • Wykonuje zadania wierzyciela w ramach postępowania zabezpieczającego i egzekucyjnego, w tym egzekucji sądowej po zbiegu egzekucji w celu skutecznej realizacji zobowiązań publicznoprawnych.
  • Poszukuje majątku dłużnika, dokonuje wpisów do Rejestru Dłużników Niewypłacalnych w Krajowym Rejestrze Sądowym oraz przekazuje dane do Rejestru Należności Publicznoprawnych w przypadkach bezskutecznej egzekucji celem zaspokojenia zaległości podatkowych.
  • Wydaje zaświadczenia dotyczące pomocy publicznej w celu dostarczenia posiadanych przez urząd informacji.
  • Wnioskuje o wpis do hipoteki przymusowej i zastawu skarbowego w celu zapobiegania przedawnieniom zaległości podatkowych i realizacji zobowiązań podatkowych.


Warunki pracy

Praca administracyjno - biurowa przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz. dziennie. Praca w siedzibie Urzędu w budynku z podjazdem dla osób niepełnosprawnych ruchowo. Parking dla pracowników. Przed budynkiem jest miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych. Brak windy. Toalety dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Stanowisko pracy spełnia wymogi zatrudnienia pracownika administracyjno - biurowego.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa

NA WSKAZANY ADRES E-MAIL: nabory_warszawa.ias.warszawa@mf.gov.pl NALEŻY PRZESŁAĆ SKAN WSZYSTKICH WYMAGANYCH W OGŁOSZENIU DOKUMENTÓW, NATOMIAST W PRZYPADKU WYŁONIENIA KANDYDATA DO ZATRUDNIENIA DOSTARCZYĆ ICH ORYGINAŁ.


CV I LIST MOTYWACYJNY MUSZĄ BYĆ OPATRZONE PODPISEM WŁASNORĘCZNYM LUB ELEKTRONICZNYM (ePUAP)


WSZYSTKIE SKŁADANE OŚWIADCZENIA MUSZĄ BYĆ OPATRZONE BIEŻĄCĄ DATĄ, PODPISEM WŁASNORĘCZNYM LUB ELEKTRONICZNYM (ePUAP).


W/w dokumenty można podpisać za pomocą profilu zaufanego poprzez tzw. "podpisywarkę" na portalu ePuap. Objaśnienia co do korzystania z powyższej funkcjonalności można znaleźć tutaj:


https://www.gov.pl/web/cyfryzacja/podpisz-dowolny-dokument-wykorzystaj-do-tego-profil-zaufany


Wzory oświadczeń obowiązujących przy naborach do pracy w Izbie Administracji Skarbowej dostępne są na stronie internetowej pod adresem:


http://www.mazowieckie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-warszawie/ogloszenia/nabor/wzory-oswiadczen


CV POWINNO ZAWIERAĆ NASTĘPUJĄCE INFORMACJE: imię (imiona) i nazwisko kandydata, datę urodzenia, miejsce zamieszkania (miejscowość), dane kontaktowe (numer telefonu, e-mail), wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia niezbędny do wykonywania pracy na określonym w ogłoszeniu o pracę stanowisku, kwalifikacje zawodowe niezbędne do wykonywania pracy na określonym w ogłoszeniu o pracę stanowisku. W przypadku złożenia przez kandydata oświadczeń o innej treści niż wskazane w ogłoszeniu, oferta zostanie uznana jako niespełniająca wymogów formalnych.


Długość i rodzaj doświadczenia zawodowego musi jednoznacznie wynikać ze złożonych dokumentów.


Planujemy następujące metody/techniki naboru:


1) Weryfikacja formalna ofert oraz rozmowa kwalifikacyjna są etapami obligatoryjnymi.
2) W zależności od liczby kandydatów zastosujemy dodatkowe metody naboru: test wiedzy i/lub sprawdzian praktyczny.


Kandydaci będą informowani telefonicznie lub drogą mailową o terminach każdego etapu naboru, natomiast wynik naboru zostanie zamieszczony na stronie KPRM oraz BIP+.


Członkowie korpusu służby cywilnej podlegają ograniczeniom w prowadzeniu działalności gospodarczej oraz zajmowaniu określonych stanowisk lub pełnienia określonych funkcji zgodnie z ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne.


 


Nabór może być prowadzony częściowo lub całkowicie zdalnie.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość Ustawy Ordynacja Podatkowa.
  • Skrupulatność, dociekliwość i wnikliwość
  • Komunikatywność
  • Odpowiedzialność
  • Znajomość obsługi komputera
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Znajomość obsługi programów Poltax, Biblioteka Akt, Poltax 2B, Kontrola,CZM.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie dotyczące pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa lub współpracy z tymi organami (wzór Dz. U. z 2017 r. poz. 423), dotyczy wyłącznie osób urodzonych przed 01.08.1972 r.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

  • Dokumenty należy złożyć do: 2023-02-01
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Izba Administracji Skarbowej w Warszawie
    ul. A.Felińskiego 2B
    01-513 Warszawa

    w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Drugi Urząd Skarbowy w Radomiu
    nr ogłoszenia 114645

    Aplikacje można również składać w formie jednego pliku pdf na adres: nabory_warszawa.ias.warszawa@mf.gov.pl
    w tytule e-maila należy wpisać: Drugi Urząd Skarbowy w Radomiu
    nr ogłoszenia 114645

    lub elektronicznie przez ePUAP

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    27/01/2023
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi