Opis stanowiska pracy


Komenda Powiatowa Policji w Przasnyszu

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

referent do spraw DO SPRAW KANCELARYJNO BIUROWYCH ZESPÓŁ PREZYDIALNY


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzenie ewidencji pism wpływających i wychodzących z jednostki oraz innych rejestrów i ewidencji dokumentów w obiegu wewnętrznym jednostki, w celu utrzymania właściwej ewidencji dokumentów .
  • Prowadzenie składnicy akt jednostki, poprzez gromadzenie, opracowanie, porządkowanie, przechowywanie i udostępnianie zasobu archiwalnego i materiałów niearchiwalnych w KPP w Przasnyszu.
  • Tworzenie, ewidencjonowanie, gromadzenie, aktualizowanie i udostepnianie obowiązujących aktów prawnych w celu zapewnienia ich właściwego obiegu w jednostce.
  • Koordynuje zagadnienia związane z medycyną pracy w jednostce w celu zapewnienia prawidłowej i terminowej obsługi policjantów i pracowników Policji w tym zakresie.
  • Prowadzenie ewidencji pieczęci i stempli jednostki oraz dokonywanie okresowych kontroli ich stanu w celu utrzymania właściwej ich ewidencji.
  • Kompletowanie i przedkładanie dokumentów do podpisu i dekretacji Komendanta i I Zastępcy Komendanta jednostki oraz przekazywanie dokumentów do realizacji zgodnie z dekretacją kierownictwa i za pokwitowaniem w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów w jednostce.


Warunki pracy

praca administracyjno - biurowa,  wewnętrzna, praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy, praca wykonywana w pozycji siedzącej, 8 godzinny system pracy, oświetlenie naturalne i sztuczne.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
w administracji lub na podobnym stanowisku

pozostałe wymagania niezbędne:

  • komunikatywność, samodzielność, systematyczność, skrupulatność, umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do informacji niejawnych o klauzuli " ściśle tajne"
  • dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Dokumenty należy złożyć do: 2021-01-20
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
KOMENDA POWIATOWA POLICJI W PRZASNYSZU
UL. ŚWIERKOWA 5
06-300 PRZASNYSZ

Prezentacja firmy

Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
20/01/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Administracja Publiczna

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi