Powiatowy Ośrodek Dokumentacji
Geodezyjnej i Kartograficznej
ul. Franowo 26
61-302 Poznań
Oferta: GKG.GPK.1000.17.2021
Stanowisko: Referent
Opis stanowiska:
1. Ogólna charakterystyka wykonywanej pracy:
Zadania wynikające z bieżących potrzeb związanych z działalnością obsługi administracyjnej:
- Planowanie środków na:
- utrzymanie czystości i sprzątanie,
- zakup wyposażenia,
- zakup materiałów biurowych, tonerów do drukarek i kserokopiarek, druków i formularzy, prasy oraz książek (literatury specjalistycznej). - Realizacja zakupów związanych z bieżącym funkcjonowaniem PODGiK.
- Drobne naprawy gospodarcze.
- Nadzór nad poprawnością działania urządzeń i instalacji.
- Planowanie usprawnień technicznych funkcjonowania budynku.
- Zastępowanie pracownika gospodarczego w trakcie jego nieobecności.
- Dostarczanie papieru do drukarek i ploterów do pokoi pracowników.
- Gospodarka środkami rzeczowymi, materiałami biurowymi, tonerami do drukarek i kserokopiarek, drukami i formularzami, prasą oraz książkami (literatury specjalistycznej).
- Planowanie i realizacja remontów bieżących pomieszczeń biurowych, użytkowanych przez PODGiK oraz planowanie i realizacja konserwacji urządzeń znajdujących się w pomieszczeniach zajmowanych przez PODGiK.
- Rozliczanie faktur w zakresie prowadzonych spraw.
- Realizacja zadań i usług związanych z dostawą wody spożywczej dla pracowników PODGiK.
- Przygotowywanie materiałów i dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia zamówień publicznych w zakresie zadań prowadzonych przez Wydział Administracyjny.
- Zgłaszanie do Dyrektora PODGiK braku przydatności gospodarczej poszczególnych rzeczowych składników majątku oraz organizacja likwidacji faktycznej.
- Archiwizowanie dokumentów.
2. Zależność służbowa: Kierownik Wydziału Administracyjnego.
3. Warunki pracy: praca w wymiarze 3/4 etatu, zatrudnienie na czas określony w siedzibie Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej.
4. Wymagania kwalifikacyjne obowiązkowe:
- Wykształcenie minimum średnie.
- Znajomość ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008 r.
- Doświadczenie w pracy w jednostkach budżetowych.
- Biegła znajomość obsługi komputera.
- Umiejętność nawiązywania kontaktów interpersonalnych.
- Umiejętność pracy pod presją czasu.
- Wysoka kultura osobista.
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Obywatelstwo polskie.
- Nieposzlakowana opinia.
5. Wymagania kwalifikacyjne dodatkowe (nieobowiązkowe):
- Kursy i szkolenia z zakresu zarządzania nieruchomościami.
Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia dla osób niepełnosprawnych (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych): w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społeczne oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymagane dokumenty
- CV (formularz do pobrania za pośrednictwem Internetu).
- List motywacyjny.
- Kserokopia dokumentów poświadczająca wykształcenie.
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiej i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenie dyrektywy 95/46/we (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych.
- Oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelskiego polskiego.
Uwaga:
1. Kandydat może przedłożyć kserokopię innych dodatkowych dokumentów, które jego zdaniem świadczą o jego umiejętnościach np. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje itp.
2. Kandydat może przedłożyć dodatkowo Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych zawartych w ofercie pracy w przyszłych procesach rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/we (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
3. Oferty nie spełniające wymogów formalnych, niepodpisane, niekompletne, przesłane po terminie, nie będą rozpatrywane. Dokumenty te zostaną komisyjnie zniszczone.
Termin i miejsce składania dokumentów:
Oferty prosimy przesyłać na adres: Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej ul. Franowo 26, 61-302 Poznań (pokój nr 218), w terminie do dnia 20.09.2021r – z powołaniem numeru oferty.
Możliwe jest również składanie aplikacji za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kancelaria@podgik.powiat.poznan.pl (przy wykorzystaniu podpisu kwalifikowanego) lub za pośrednictwem platformy ePUAP (przy wykorzystaniu podpisu kwalifikowanego lub profilu zaufanego).