Opis stanowiska pracy


Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Mińsku Mazowieckim

Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

referent do spraw kancelaryjnych zespół ds. kancelarii i archiwum

05-300 Mińsk Mazowiecki Ul. Konstytucji 3 Maja 16

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzi korespondencję Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego
  • rejestruje decyzje, postanowienia, pisma
  • przekazuje korespondencję pracownikom merytorycznym
  • udostępnia akta do wglądu interesantom
  • archiwizuje dokumentację postępowań administracyjnych
  • wyszukuje dokumenty w podręcznym archiwum
  • sporządza wymagane informacje i sprawozdania
  • obsługuje interesantów, przyjmuje wnioski, udziela informacji
  • sporządza miesięczne zestawienia dotyczące budynków przyjętych do użytkowania


Warunki pracy


  • praca z wykorzystaniem komputera i urządzeń biurowych, bezpośredni kontakt z klientem, wykonywanie zadań pod presją czasu oraz w warunkach narażenia na stres;

  • budynek urzędu i jego wyposażenie zapewniają bezpieczne i higieniczne warunki pracy.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa

Na kopercie z ofertą zamieść adnotację "Oferta na stanowisko referent ds. kancelaryjnych".


CV, list motywacyjny, oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie, a oświadczenia dodatkowo powinny zawierać datę ich sporządzenia.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 5 miesięcy doświadczenia zawodowego
administracja publiczna lub stanowisko o podobnym zakresie zadań

pozostałe wymagania niezbędne:

  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • dobra organizacja pracy
  • samodzielność, sumienność i komunikatywność
  • umiejętność obsługi komputera oraz urządzeń biurowych
  • umiejętność działania w sytuacjach nieprzewidywalnych i stresowych
  • znajomość ustawy Prawo budowlane wraz z aktami wykonawczymi i Kodeksu Postępowania Administracyjnego
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • praca na podobnym stanowisku


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-05-06
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Mińsku Mazowieckim 05-300 Mińsk Mazowiecki , ul. Konstytucji 3 Maja 16 (kancelaria).

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    10/04/2024
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi