Opis stanowiska pracy


Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Lubaniu

Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

referent Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Lubaniu

59-800 Lubań ul. Mickiewicza 2

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • - prowadzenie kancelarii ogólnej
  • - zapewnienie właściwego obiegu dokumentów,
  • - prowadzenie rejestrów,
  • - przygotowywanie informacji, ocen i analiz oraz sprawozdań do instytucji nadrzędnych i innych urzędów,
  • - weryfikacja uprawnień uczestników procesu budowlanego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz wykonywania w tym zakresie obowiązków,
  • - obsługa interesantów w zakresie przyjmowania dokumentacji oraz udostępnienia akt spraw,
  • - przygotowanie akt spraw w celu ich przekazywania do odpowiednich organów oraz archiwizacji,
  • - opracowywanie projektów pism, wezwań, zawiadomień.


Warunki pracy

Praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych w wymiarze etatu -  1/2  (20 godzin tygodniowo).


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:



  • nie występują szkodliwe ani niebezpieczne warunki pracy,

  • inspektorat znajduje się na II piętrze

  • przed budynkiem znajduje się podjazd umożliwiający dotarcie do budynku osobie na wózku. W budynku brak jest jednak windy. Przy wejściu od strony parkingu znajduje się platforma umożliwiająca dotarcie osobie na wózku na poziom I piętra. Na poziom II piętra, gdzie znajdują się pomieszczenia Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Lubaniu prowadzą schody, które stanowią barierę architektoniczną. Toaleta dostosowana dla osób z niepełnosprawnościami znajduje się na I piętrze. W budynku znajdują się tabliczki z oznaczeniem pokoi w języku Brajla. 

  • przed budynkiem wyznaczono dwa miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami. Miejsca parkingowe znajdują się przy wejściu z platformą umożliwiająca dotarcie na I piętro. 



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa

Lista kandydatów spełniających wymagania formalne oraz informacje o wynikach naboru będą umieszczone na stronie internetowej https://pinbluban.bip.net.pl/?lang=PL


Każda osoba zatrudniona w urzędzie podejmująca po raz pierwszy zatrudnienie w służbie cywilnej jest zobowiązana odbyć służbę przygotowawczą zakończoną egzaminem za wyjątkiem osób które zostały zwolnione z obowiązku odbycia służby przygotowawczej na podstawie art. 36 ust 6 i 7 ustawy o służbie cywilnej.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego
praca w jednostce administracyjnej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów,
  • posiada znajomość obsługi komputera i programów biurowych
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
  • podstawowa znajomość przepisów prawa budowlanego i administracyjnego,
  • umiejętność pracy pod presją czasu,
  • dyskrecja i poufność w zarządzaniu dokumentami i informacjami,
  • komunikatywność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • znajomość obsługi programów kancelaryjnych związanych z elektronicznym obiegiem dokumentacji


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kserokopia dowodu osobistego
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.”
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-03-28
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Lubaniu
    ul. Mickiewicza 2, 59-800 Lubań, pok. 43

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    14/03/2024
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi