Opis stanowiska pracy


Komenda Miejska Policji w Krakowie

Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

referent do spraw obsługi kancelaryjno - organizacyjnej Zespół ds. Prezydialnych i Obsługi Kancelaryjnej Komisariatu Policji II w Krakowie

31-137 Kraków ul. Siemiradzkiego 24

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzi w formie elektronicznej oraz papierowej dzienniki korespondencji jawnej, dziennik podawczy, ewidencję skarg i wniosków, książkę przyjęć stron w celu zapewnienia właściwej obsługi kancelaryjnej Komisariatu.
  • Przyjmuje pocztę i wykonuje jej ekspedycję do jednostek Policji oraz poza nimi (prowadzi rejestr poczty resortowej, elektroniczny rejestr Poczty Specjalnej, dzienniki korespondencji do sądów, prokuratur i innych jednostek) w celu zapewnienia prawidłowego obiegu dokumentów.
  • Kompeltuje sprawy ostatecznie zakończone, archiwizuje, sporządza spisy archiwalne i protokoły brakowania w celu ewidencjonowania postępowań zakończonych w składnicy akt oraz przekazania dokumentów do archiwum KMP w Krakowie.
  • Prowadzi rejestrację spraw w systemie ERSWO w celu właściwego obiegu dokumentów w Ogniwie ds. Wykroczeń
  • Udziela stronom oraz pracownikom Komisariatu niezbędnych informacji ( telefonicznej, ustnej, drogą elektroniczną) w celu prawidłowego przepływu informacji.
  • Realizuje sprawy związane z obsługą systemu IntraDok oraz E-Prewencja.
  • Zastępuje w przypadku nieobecności inspektora ds. obsługi finansowo - administracyjnej.
  • Posiada wiedzę w zakresie obowiązujących przepisów dotyczących pracy kancelaryjnej w tym Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 roku w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych
  • Zna ustawę o służbie cywilnej z dnia 21 listopada 2008 roku


Warunki pracy

Realizuje sprawy związane z obsługą systemu SOD KMPKR, E-Prewencja, rejestruje sprawy w systemie E-RSOW, ekspediuje pocztę wytworzoną w Ogniwie ds. Wykroczeń Wydziału Prewencji, kompletuje i archiwizuje sprawy ostatecznie zakończone pionu prewencji, współprowadzi składnicę akt KP II w Krakowie, sporządza spisy archiwalne i protokoły brakowania oraz przekazuje dokumenty do archiwum KMP w Krakowie. Zastępuje w przypadku nieobecności inspektora ds. obsługi finansowo - administracyjnej.


Ponadto:


- obsługa urządzeń biurowych: komputer, drukarka, kserokopiarka, telefon stacjonarny i komórkowy, skaner.


Praca okresowo związana z wysiłkiem fizycznym z uwagi na przenoszenie, przesuwanie akt w składnicy akt komisariatu oraz przygotowywanie akt do wybrakowania.


- praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy,


- wymuszona pozycja ciała,


- praca przy sztucznym i naturalnym oświetleniu,


- praca w pomieszczeniu usytuowanym na I i II piętrze w części budynku nieprzystosowanego dla osób niepełnosprawnych,


 



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Proponowane wynagrodzenie: 4731,37 zł. brutto plus dodatek za wysługę lat (od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego). Prosimy o skorzystanie ze wzoru oświadczeń umieszczonych pod linkiem http://bip.krakow.kmp.policja.gov.pl/download/399/31152/wzoryoswiadczendotnaborudokorpususluzbycywilnej-1.docx


Aplikacje mogą być składane tylko w formie pisemnej. W liście motywacyjnym należy podać stanowisko, komórkę organizacyjną oraz nr ogłoszenia. 


Kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów selekcji zostaną poinformowani telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej o ich terminie (prosimy o podanie aktualnych nr telefonów i adresów e-mail).


Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne.


Oferty odrzucone nie będą odsyłane kandydatom. 



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego
powyżej 6 miesięcy w administracji lub pracy biurowej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Komunikatywność, samodzielność i umiejętność pracy w zespole
  • Posiadanie aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli Poufne albo zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych.
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Jeśli pozostajesz w innym zatrudnieniu, dołącz zaświadczenie od pracodawcy lub zleceniodawcy, potwierdzające okres trwającego zatrudnienia i zajmowane stanowisko,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • aktualne poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli POUFNE lub zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych
    • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
    • Jeśli pozostajesz w innym zatrudnieniu, dołącz zaświadczenie od pracodawcy lub zleceniodawcy, potwierdzające okres trwającego zatrudnienia i zajmowane stanowisko,
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru.

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-04-26
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Miejska Policji w Krakowie
    ul. Siemiradzkiego 24
    31-137 Kraków
    Dziennik Podawczy, parter pok. nr 11
    od poniedziałku do piątku od 7.30 do 15.30

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    13/04/2024
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi