Opis stanowiska pracy


Okręgowy Urząd Miar w Krakowie

Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

referent do spraw czynności administracyjno - gospodarczych Referat Administracyjno - Gospodarczy

31-123 Kraków ul. Krupnicza 11

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • analizuje i selecjonuje dane
  • sporządza dokumentację z wykonywanych czynności
  • prowadzi archiwum zakładowe w pełnym zakresie, zgodnie z obowiązującymi przepisami
  • terminowo i należycie załatwia sprawy oraz wykonuje zadania określone na stanowisku pracy
  • wykonuje czynności związane z planowaniem i realizacją zaopatrzenia materiałowego
  • wykonuje czynności związane z prowadzeniem gospodarki samochodowej


Warunki pracy


  • praca administracyjno-biurowa,

  • prowadzenie dokumentacji powierzonych spraw,

  • praca zespołowa,

  • praca z wykorzystaniem komputera i urzadzeń biurowych - obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie,

  • oświetlenie na stanowisku pracy sztuczne i naturalne,

  • praca wykonywana w siedzibie i poza siedzibą Urzędu,

  • wyjazdy służbowe, prowadzenie samochodu służbowego,

  • praca wymagająca dorywczego przenoszenia i dźwigania ciężarów dopuszczalnych przepisami prawa, 

  • budynek Urzędu i jego wyposażenie zapewniają bezpieczne i higieniczne warunki pracy


Warunki pracy są dostosowane do rodzaju wykonywanej pracy, nie są natomiast przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych: brak podjazdów, wind, drzwi o odpowiedniej szerokości, brak odpowiedniego dostosowania toalet.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office) i urządzeń biurowych
  • Gotowość do wyjazdów służbowych
  • Komunikatywność
  • Czynne prawo jazdy kat. B
  • Zdolność analitycznego myślenia
  • Umiejętność interpretacji aktów prawnych
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Znajomość zasad funkcjonowania archiwów zakładowych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • znajomość aktów prawnych takich jak: Kodeks Postępowania Administracyjnego, Ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, Ustawy o czasie pracy kierowców
  • znajomość Ustawy o służbie cywilnej,
  • ukończony kurs kancelaryjno - archiwalny I stopnia
  • umiejętność pracy w systemie EZD


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • kopia prawa jazdy kat. B
  • oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopia dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie ukończonego kursu kancelaryjno - archiwalnego I stopnia

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-03-19
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Okręgowy Urząd Miar w Krakowie
    31-123 Kraków
    ul. Krupnicza 11

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    07/03/2024
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi