Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Recrutiment Consultant

Miejsce pracy: Poznań
4-14-48551

Firma Grafton Recruitment to renomowana, międzynarodowa firma zajmująca się kompleksowo usługami z zakresu doradztwa personalnego dla partnerów biznesowych w Europie i na świecie.

Aktualnie do naszego zespołu w Poznaniu poszukujemy Konsultanta, który zajmie się realizacją projektów rekrutacji stałych, a także obsługą kluczowych klientów oddziału.

Zadania Konsultanta:
- Samodzielna realizacja i koordynacja projektów rekrutacyjnych dla klientów polskich i zagranicznych
- Współpraca z obecnymi klientami firmy oraz rozwijanie kontaktów biznesowych poprzez sprzedaż usług firmy
- Doradztwo w zakresie optymalizacji procesu rekrutacyjnego w ramach realizowanych projektów
- Aktywna praca i utrzymywanie dobrych relacji z klientami i kandydatami
- Prowadzenie dokumentacji oraz systematyczne raportowanie wyników
- Pozyskiwanie kandydatów przy wykorzystaniu różnych metod i źródeł
- Współpraca z innymi oddziałami firmy, w tym również oddziałami zagranicznymi firmy
- Promowanie marki firmy poprzez współpracę z mediami
- Realizacja obowiązków w oparciu o zasadę współpracy i dzielenia się wiedzą z innymi konsultantami w oddziale i managerem

Wymagania:
- Min. rok doświadczenia w firmie rekrutacyjnej lub agencji pracy
- Doświadczenie w rekrutacji i selekcji pracowników średniego i wyższego szczebla
- Przynajmniej dobra znajomość języka angielskiego
- Znajomość procesu rekrutacji oraz różnych metod pozyskiwania kandydatów
- Gotowość do samodzielnej i zespołowej pracy
- Umiejętność pracy w zmieniających się dynamicznie warunkach
- Odpowiedzialność i umiejętność rozwiązywania problemów
- Pozytywne nastawienie, poczucie humoru
- Nastawienie na współpracę

Korzyści:
- Atrakcyjne wynagrodzenie oraz bardzo korzystny system prowizyjny
- Realne możliwości rozwoju i awansu
- Prywatna opieka medyczna
- System benefitów ( karta Multisport, bilety do kina, bony empik etc.)
- Możliwość współpracy z największymi i najciekawszymi firmami na rynku polskim i międzynarodowym
- Stabilne zatrudnienie – w oparciu o umowę o pracę. Stawiamy na osoby zakładające długofalowy rozwój w firmie, chcące rozwijać się w środowisku biznesowym
- Wyjątkowa atmosfera pracy w zgranym zespole
- Nowe, komfortowe biuro w centrum miasta
- Elastyczny czas pracy, możliwość home office (2-3 dni w tygodniu)
- Dobra kawa :)

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi