Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 16/11/2018.

Recruitment Assistant with English

Warszawa, mazowieckie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Recruitment Assistant with English
Warszawa
NR REF.: 1108255

Twój następny pracodawca:

Dla jednego z naszych Klientów, międzynarodowej firmy z obszaru bankowości,poszukujemy kandydatów na stanowiska Asystenta / Młodszego Specjalisty ds. Rekrutacji.

Twoje następne stanowisko:

Asystent / Młodszy Specjalista ds. Rekrutacji odpowiedzialny będzie za wsparcie zespołu Specjalistów oraz Managera w prowadzeniu procesów rekrutacyjnych w obrębie Polski. Codzienne obowiązki będą zawierać: postowanie ogłoszeń, zarządzanie napływającymi aplikacjami,organizowanie spotkań z kandydatami, koordynacja procesu rekrutacji od strony administracyjnej, wsparcie procesu ofertowania oraz on-boardingu nowych pracowników.Asystent / Młodszy Specjalista ds. Rekrutacji będzie również pozostawał w bieżącym kontakcie z biznesem (hiring managerami).

Czego potrzebujesz aby osiągnąć sukces:

Poszukujemy kandydatów posiadających doświadczenie w obszarze wsparcia lub koordynacji procesów rekrutacji w wymiarze min. 2 lat.Doświadczenie zdobyte w wewnętrznych strukturach HR oraz obszarze finansowym będzie atutem. Ze względu na międzynarodowe środowisko pracy od kandydatów oczekujemy bardzo dobrej znajomości języka angielskiego (min. B2).Jeśli jesteś osobą dobrze odnajdującą się z międzynarodowym środowisku oraz zorientowaną na rozwój w obszarze rekrutacji, aplikuj!

Co oferujemy:

Nasz Klient oferuje atrakcyjne wynagrodzenie oraz pakiet benefitów oraz zatrudnienie w stabilnej firmie o przyjaznej atmosferze.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
31/07/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca HR / Kadry / Rekrutacja
do góry