Recepcjonistka
Warszawa Recepcjonistka
Warszawa
NR REF.: 1138713
Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy o ugruntowanej pozycji na rynku, poszukujemy osoby na stanowisko:
Recepcjonista / Recepcjonistka
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za prawidłową obsługę recepcji firmy. Obowiązki obejmują głównie: obsługę gości i klientów firmy, zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą, prowadzenie i łączenie rozmów telefonicznych, organizację spotkań, dbanie o profesjonalny wizerunek firmy oraz codziennie wsparcie w kwestiach administracyjnych.
Do udziału w procesie rekrutacji zapraszamy osoby posługujące się j. angielskim na bardzo dobrym poziomiez uwagi na międzynarodowe środowisko pracy. Wymagamy umiejętności obsługi urządzeń biurowych oraz znajomości pakietu Microsoft Office. Od kandydatów oczekujemy przede wszystkim umiejętności komunikacyjnych, wysokiej kultury osobistej, zaangażowania i bardzo dobrej organizacji pracy. Mile widziane będą pierwsze doświadczenia zdobywane w obsłudze klienta lub administracji.
Oferujemy możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowej firmie i przyjazną atmosferę pracy w nowoczesnym biurowcu zlokalizowanym w ścisłym Centrum Warszawy. Oferta dotyczy współpracy na okres około 1 roku z możliwością przedłużenia współpracy na stałe.
Forma współpracy: zlecenie.
Warszawa
NR REF.: 1138713
Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy o ugruntowanej pozycji na rynku, poszukujemy osoby na stanowisko:
Recepcjonista / Recepcjonistka
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za prawidłową obsługę recepcji firmy. Obowiązki obejmują głównie: obsługę gości i klientów firmy, zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą, prowadzenie i łączenie rozmów telefonicznych, organizację spotkań, dbanie o profesjonalny wizerunek firmy oraz codziennie wsparcie w kwestiach administracyjnych.
Do udziału w procesie rekrutacji zapraszamy osoby posługujące się j. angielskim na bardzo dobrym poziomiez uwagi na międzynarodowe środowisko pracy. Wymagamy umiejętności obsługi urządzeń biurowych oraz znajomości pakietu Microsoft Office. Od kandydatów oczekujemy przede wszystkim umiejętności komunikacyjnych, wysokiej kultury osobistej, zaangażowania i bardzo dobrej organizacji pracy. Mile widziane będą pierwsze doświadczenia zdobywane w obsłudze klienta lub administracji.
Oferujemy możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowej firmie i przyjazną atmosferę pracy w nowoczesnym biurowcu zlokalizowanym w ścisłym Centrum Warszawy. Oferta dotyczy współpracy na okres około 1 roku z możliwością przedłużenia współpracy na stałe.
Forma współpracy: zlecenie.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.