Opis stanowiska pracy
Dla naszego stałego Klienta (duża międzynarodowa firma produkcyjna), poszukuje do Biura zarządu osoby na stanowisko:
Recepcjonistka
Miejsce pracy: Warszawa (Wola)
Opis stanowiska pracy
- Obsługa recepcji, odbieranie telefonów i poczty e-mail;
- Realizacja wysyłek pocztowych i kurierskich;
- Obsługa spotkań (kilka razy w miesiącu)
Wymagania
- Wykształcenie minimum średnie;
- Znajomość języka angielskiego (poziom B1/B2);
- Wysoka kultura osobista;
- Bardzo dobra organizacja pracy, skrupulatność;
- Komunikatywność i przyjazne usposobienie.
Wybranym Kandydatom nasz Klient oferuje:
- Pracę dodatkową na umowę zlecenia (możliwy elastyczny grafik)
- Wynagrodzenie 2000-2200 netto miesięcznie w zależności od dyspozycyjności
- Możliwość rozwoju i zdobywania nowych umiejętności.
Prezentacja firmy
JobMe to firma powstała z pasji do branży HR oraz z chęci wniesienia na ...
JobMe to firma powstała z pasji do branży HR oraz z chęci wniesienia na polski rynek rekrutacyjny nowych wartości i innowacji. Skutecznie dbamy o potrzeby naszych Kandydatów i Klientów kreując nowoczesne rozwiązania w obszarze HR, podnoszące efektywność prowadzonych projektów rekrutacyjnych. Z powodzeniem realizujemy ogólnopolskie projekty rekrutacji stałych oraz projekty doradcze i konsultingowe. Poznajmy się! JobMe!
Numer wpisu do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia: 14680
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 04/01/2018
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Średnie ogólnokształcące
- Branża / kategoria:
- Praca Administracja / Sekretariat