Aktualnie dla jednego z naszych klientów poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Recepcjonistka
Miejsce pracy: WarszawaRodzaj pracy: Praca stała
Zakres obowiązków:
• Bieżąca obsługa recepcyjna klientów oraz spotkań służbowych;
• Obsługa centrali telefonicznej: przyjmowanie i łączenie rozmów;
• Administrowanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą;
• Koordynowanie przepływu informacji oraz dokumentów służbowych;
• Współpraca z firmami kurierskimi;
• Wsparcie administracyjne dla pracowników biura.
Oczekiwania:
• Co najmniej półroczne doświadczenie na podobnym stanowisku;
• Praktyczna znajomość pakietu MS Office oraz obsługi urządzeń biurowych;
• Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację;
• Wysoka kultura osobista oraz komunikatywność;
• Bardzo dobra organizacja pracy własnej i skrupulatność.
Oferta:
• Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie;
• Możliwość skorzystania z pakietu benefitów;
• Przyjazną atmosferę pracy.