Obowiązki
• wykonywanie czynności związanych z bezpośrednią, telefoniczną i elektroniczną obsługą pacjentów w tym umawianie i ewidencja wizyt pacjentów,
• zarządzanie korespondencją – czuwanie nad prawidłowym obiegiem,
• udzielanie informacji w zakresie oferowanych usług oraz ich aktywna sprzedaż,
• obsługa aplikacji informatycznych obowiązujących w palcówce,
• wsparcie działu marketingu w budowie wizerunku marki w social mediach,
• przyjmowanie i rozliczanie płatności oraz prowadzenie raportów kasowych (obsługa kasy fiskalnej i terminala płatniczego),
• aktywne wsparcie kierownictwa w tworzeniu dokumentacji, wypełnianiu formularzy itp.,
• obsługa akcji promocyjnych,
• dbałość o estetykę otoczenia, wizerunek placówki i wysoki standard obsługi pacjentów,
• współpraca z zespołem fizjoterapeutów i lekarzy,
• prowadzenie pozostałych spraw administracyjno – biurowych.
• mile widziany status studenta,
• komunikatywna znajomość języka angielskiego,
• praktyczna znajomość MS Office oraz social mediów,
• umiejętność nawiązywania i podtrzymywania relacji,
• doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku mile widziane,
• wysoka kultura osobista,
• dobra organizacja pracy, skrupulatność i dokładność,
• pozytywne podejście do życia, obowiązków, pomocy innym.
WARUNKI PRACY / OFERUJEMY
• pracę w milej atmosferze i w profesjonalnym zespole,
• umowę zlecenie,
• elastyczne godziny pracy,
• możliwość zdobycia dużego doświadczenia i rozwoju umiejętności zawodowych.
Centrum Fizjoterapii SPINETIC to sieć prywatnych placówek z obszaru reha... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.