Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 19/09/2019.

Recepcjonistka na zastępstwa

Warszawa, mazowieckie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Recepcjonistka na zastępstwa
Warszawa
NR REF.: 1117968

Dla naszych Klientów, międzynarodowych firm, poszukujemy osób na stanowiska:

Recepcjonista/Recepcjonistka na zastępstwa

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiadała za doraźne wsparcie w prowadzeniu recepcji firmy. Obowiązki będą obejmowały prowadzenie biura i takie czynności jak odbieranie i przekierowywanie telefonów, umawianie spotkań, obsługę korespondencji, zamawianie artykułów zaopatrzeniowych oraz wsparcie administracyjne personelu. Ponadto do obowiązków recepcjonisty/recepcjonistki będzie dbanie o pozytywny wizerunek firmy oraz współpraca ze wszystkimi działami firmy.

Od kandydatów oczekujemy pierwszych doświadczeń na podobnym stanowiskuoraz bardzo dobrej znajomości języka angielskiego.Ponadto idealny kandydat powinien być osobą komunikatywną, samodzielną, odpowiedzialną oraz bardzo dobrze zorganizowaną.

Oferujemy stawkę 18-25 zł brutto za godzinęw zależności od kwalifikacji kandydatów, możliwość pracy w międzynarodowym środowisku w firmach o uznanej reputacji oraz szerokie możliwości rozwoju.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
20/05/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat
do góry