
Aktualnie dla naszego Klienta, dynamicznie rozwijającej się firmy budowlanej zajmującej się: kompleksowym wykończeniem powierzchni biurowych, handlowych oraz użyteczności publicznej, projektowaniem wnętrz, wykonywaniem instalacji teletechnicznych i elektrycznych oraz utrzymaniem technicznym obiektów, poszukujemy Kandydatów na stanowisko Recepcjonistka / Asystentka Biura.
Recepcjonistka / Asystentka BiuraMiejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
- Koordynowanie pracy recepcji i zapewnienie jej sprawnego funkcjonowania
- Powitanie gości oraz obsługa spotkań odbywających się w biurze
- Utrzymywanie odpowiedniej estetyki przestrzeni biurowej
- Przygotowywanie dokumentów firmowych
- Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, a także współpraca z firmami kurierskimi
- Zapewnienie efektywnego przepływu informacji i dokumentów w firmie
- Realizacja bieżących zadań powierzonych przez przełożonego
- Współpraca z pozostałymi członkami zespołu
- Obsługa sprzętu biurowego
- Zaopatrywanie biura w niezbędne materiały
Wymagania:
- Wykształcenie co najmniej średnie
- Umiejętność obsługi urządzeń biurowych
- Dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
- Zdolność do pracy zespołowej oraz wysoka komunikatywność
- Umiejętność efektywnego planowania i organizowania pracy
- Min. roczne doświadczenie w pracy administracyjnej – preferowane w branży budowlanej
Oferta naszego Klienta:
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Możliwość długoterminowej współpracy
- Profesjonalne i przyjazne środowisko pracy
- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.