Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 08/04/2020.

Opis stanowiska pracy

Recepcjonista z j. angielskim (C1/C2)
Kraków
NR REF.: 1135427

Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z siedzibą w centrum Krakowa poszukujemy osoby zainteresowanej stanowiskiem Recepcjonisty/Recepcjonistki.

Na tym stanowisku będziesz osobą odpowiedzialną za obsługę pracowników oraz gości firmy, jak i zarządzaniem dokumentacją.

Jeśli mówisz płynnie w języku angielskim (min. C1) i jesteś osobą otwartą oraz komunikatywną - ta praca jest dla Ciebie! Wcześniejsze doświadczenie będzie dodatkowym atutem, ale nie jest konieczne!

Nasz Klient oferuje atrakcyjne wynagrodzenie, możliwość rozwoju zawodowego, dobrą atmosferę pracy, a także pakiet świadczeń obejmujący prywatną opiekę zdrowotną, ubezpieczenie na życie i kartę Multisport.

Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
06/04/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat , Praca Administracja biurowa , Praca Biuro / Dokumentacja
do góry