#

Recepcjonista/Recepcjonistka z j. angielskim

ManpowerGroup Sp. z o.o.

Warszawa, mazowieckie

ManpowerGroup Sp. z o.o.

Recepcjonista/Recepcjonistka z j. angielskim

Miejsce pracy: Warszawa

Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!


Zakres zadań:
  • Obsługa recepcyjna: witanie gości, kierowanie ich do odpowiednich osób, nadzór nad ruchem w biurze
  • Zarządzanie kartami dostępu do biura i prowadzenie ich rejestru
  • Odbieranie telefonu oraz obsługa ogólnej skrzynki mailowej biura
  • Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej oraz przesyłek kurierskich
  • Zapewnienie i monitorowanie zaopatrzenia w niezbędne materiały biurowe i kuchenne, kontakt z dostawcami
  • Bieżąca kontrola usterek i współpraca z działem technicznym (serwis techniczny, sprzątający)
  • Wsparcie przy organizacji spotkań firmowych, wydarzeń integracyjnych i inicjatyw pracowniczych
  • Wsparcie pracowników firmy w zakresie rezerwacji sal, organizacji cateringu, rezerwacji restauracji, przygotowania materiałów, koordynacji kalendarzy spotkań
  • Pomoc w logistyce podróży służbowych (przejazdy, hotele, catering)
  • Wsparcie działu HR
Wymagania:
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie)
  • Bardzo dobre umiejętności organizacyjne 
  • Znajomość pakietu Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook)
  • Umiejętność współpracy z osobami na różnych poziomach organizacji
  • Proaktywność, odpowiedzialność i wysoka kultura osobista
  • Dyskrecja w zakresie powierzonych informacji
  • Zdolności komunikacyjne – umiejętność jasnego przekazywania informacji i budowania dobrych relacji wewnątrz organizacji
Oferta:
  • Okres zatrudnienia: 6 miesięcy z możliwością przedłużenia
  • Lokalizacja: Warszawa Śródmieście
  • Praca od pon. do pt.
  • 25 godzin tygodniowo (ok. 5 godzin dziennie, godz. 09.00-14.00), z elastycznym podejściem do rozkładu godzin w zależności od potrzeb biura i wydarzeń firmowych
  • Stawka wynagrodzenia: 35,00 zł brutto/h
  • Pakiet benefitów – karta sportowa, karta medyczna, ubezpieczenie na życie, kanapki i owoce w biurze, stołówka w biurowcu)

Oferta dotyczy pracy tymczasowej.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Socials

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi