• Przyjmowanie i obsługa gości/klientów
• Obsługa połączeń telefonicznych oraz maili (w języku polskim i angielskim)
• Zarządzanie przestrzenią publiczną biura, w tym recepcją i salami konferencyjnymi
• Wsparcie w obsłudze i organizacji spotkań/wydarzeń
• Prace administracyjne np. skanowanie, drukowanie dokumentów
• Monitorowanie zapasów artykułów spożywczych i biurowych (zakupy)
• Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku – min. 1 rok
• Znajomość języka angielskiego – min. B1
• Dobra znajomość pakietu MS Office
• Wysoko rozwinięte kompetencje interpersonalne, kultura osobista
• Dyspozycyjność do pracy na pełnym etacie
Oferujemy
• Umowę zlecenie z możliwością przejścia na umowę o pracę
• Wynagrodzenie od 5500 do 6000 brutto/miesięcznie w zależności od posiadanego doświadczenia oraz umiejętności
• Możliwość rozwoju w strukturach firmy
• Miłą i koleżeńską atmosferę
Firma 4Specialist to dostawca usług HR dla przedsiębiorstw. Nasz sukces ... Rozwiń
Informujemy, że administratorem danych jest 4Specialist Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Bieniewicka 26 (dalej jako "administrator"). Masz prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. Dane ... Zobacz więcej
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.