Recepcjonista/ka
Warszawa Recepcjonista/ka
Warszawa
NR REF.: 1096913
Dla naszego Klienta, dużej międzynarodowej firmy z branży medycznej, poszukujemy osób na stanowisko:
Recepcjonista/ka
Osoba pracująca na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za dbanie o dobry wizerunek firmyprzy współpracy z wewnętrznymi i zewnętrznymi klientami, przyjmowanie gościi współpracę z obsługą budynku, dostawcami oraz obsługą techniczną. Do obowiązków Recepcjonisty/ki będzie należało także zarządzanie korespondencją, odbieranie i przekierowywanie telefonów (między innymi w języku angielskim), zamawianie wizytówek, plakietek i sprzętów biurowych etc. Dodatkowo Recepcjonista/ka będzie wykonywać standardowe zadania recepcyjne, utrzymywać czystość przy swoim stanowisku pracy oraz wspierać biuro w bieżących zadaniach administracyjnych.
Od Kandydatów oczekujemy pierwszych doświadczeń w pracy administracyjneji znajomości pakietu MS Office. Ważne jest także, aby Kandydat posługiwał się językiem angielskim w stopniu bardzodobrym. Poszukujemy takich cech jak asertywność, komunikatywność, proaktywność czy zdolność do pracy pod presją.
Firma oferuje atrakcyjne wynagrodzenie, pracę w przyjaznej atmosferze, benefity, a także możliwość zdobycia doświadczenia w dużej, międzynarodowej firmie.
Oferta dotyczy pracy na okres 6 miesięcy, z realną możliwością przedłużenia współpracy.
Jeśli spełniasz powyższe warunki kliknij ‘Aplikuj’
Warszawa
NR REF.: 1096913
Dla naszego Klienta, dużej międzynarodowej firmy z branży medycznej, poszukujemy osób na stanowisko:
Recepcjonista/ka
Osoba pracująca na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za dbanie o dobry wizerunek firmyprzy współpracy z wewnętrznymi i zewnętrznymi klientami, przyjmowanie gościi współpracę z obsługą budynku, dostawcami oraz obsługą techniczną. Do obowiązków Recepcjonisty/ki będzie należało także zarządzanie korespondencją, odbieranie i przekierowywanie telefonów (między innymi w języku angielskim), zamawianie wizytówek, plakietek i sprzętów biurowych etc. Dodatkowo Recepcjonista/ka będzie wykonywać standardowe zadania recepcyjne, utrzymywać czystość przy swoim stanowisku pracy oraz wspierać biuro w bieżących zadaniach administracyjnych.
Od Kandydatów oczekujemy pierwszych doświadczeń w pracy administracyjneji znajomości pakietu MS Office. Ważne jest także, aby Kandydat posługiwał się językiem angielskim w stopniu bardzodobrym. Poszukujemy takich cech jak asertywność, komunikatywność, proaktywność czy zdolność do pracy pod presją.
Firma oferuje atrakcyjne wynagrodzenie, pracę w przyjaznej atmosferze, benefity, a także możliwość zdobycia doświadczenia w dużej, międzynarodowej firmie.
Oferta dotyczy pracy na okres 6 miesięcy, z realną możliwością przedłużenia współpracy.
Jeśli spełniasz powyższe warunki kliknij ‘Aplikuj’
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.