Recepcjonista/-ka z j. angielskim
Warszawa Recepcjonista/-ka z j. angielskim
Warszawa
NR REF.: 1102590
Dla naszego Klienta - międzynarodowej firmy z branży rekrutacyjnej - poszukujemy osób zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku:
Recepcjonisty/-tki / Office Assistant
Do Twoich obowiązków będzie należała m.in. obsługa recepcji firmy i dbanie o jej pozytywny wizerunek, przyjmowanie i obsługa gości, łączenie rozmów telefonicznych, przygotowywanie i obsługa sal konferencyjnych, udział w obsłudze innych procesów administracyjnych, dbanie o właściwy obieg dokumentów i korespondencji czy też kontakt z Klientami.
Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna także za współpracę z konsultantami oraz obsługę wewnętrznego systemu rekrutacyjnego, wsparcie w przygotowywaniu profili kandydatów i koordynację organizacji sesji AC.
Ze względu na międzynarodowe środowisko pracy wymagana jest zaawansowana znajomość j. angielskiego w mowie i w piśmie (B2/C1)oraz bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Power Point). Mile widziane doświadczenie, jednak nie jest to kluczowe wymaganie. Mile widziani kandydaci z wykształceniem kierunkowym(ZZL, doradztwo zawodowe, psychologia etc.).
To praca dla Ciebie, jeśli cechuje Cię wysoka kultura osobista, rzetelność i odpowiedzialnośćza powierzone zadania, bardzo dobra organizacja pracy własnej, pozytywne nastawienie do ludzii łatwość komunikacji oraz umiejętność wyznaczania priorytetów.
Nasz Klient oferuje pracę w miłej atmosferze w międzynarodowej firmie, ale kameralnym zespole, i możliwość zdobycia ciekawego doświadczenia zawodowego oraz rozwój w strukturach firmy w dłuższej perspektywie.
Oferujemy atrakcyjne wynagrodzenie, zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, bogaty pakiet benefitówpozapłacowych (opieka medyczna, karta multisport, owoce w biurze, lekcje angielskiego z native speakerem).
Warszawa
NR REF.: 1102590
Dla naszego Klienta - międzynarodowej firmy z branży rekrutacyjnej - poszukujemy osób zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku:
Recepcjonisty/-tki / Office Assistant
Do Twoich obowiązków będzie należała m.in. obsługa recepcji firmy i dbanie o jej pozytywny wizerunek, przyjmowanie i obsługa gości, łączenie rozmów telefonicznych, przygotowywanie i obsługa sal konferencyjnych, udział w obsłudze innych procesów administracyjnych, dbanie o właściwy obieg dokumentów i korespondencji czy też kontakt z Klientami.
Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna także za współpracę z konsultantami oraz obsługę wewnętrznego systemu rekrutacyjnego, wsparcie w przygotowywaniu profili kandydatów i koordynację organizacji sesji AC.
Ze względu na międzynarodowe środowisko pracy wymagana jest zaawansowana znajomość j. angielskiego w mowie i w piśmie (B2/C1)oraz bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Power Point). Mile widziane doświadczenie, jednak nie jest to kluczowe wymaganie. Mile widziani kandydaci z wykształceniem kierunkowym(ZZL, doradztwo zawodowe, psychologia etc.).
To praca dla Ciebie, jeśli cechuje Cię wysoka kultura osobista, rzetelność i odpowiedzialnośćza powierzone zadania, bardzo dobra organizacja pracy własnej, pozytywne nastawienie do ludzii łatwość komunikacji oraz umiejętność wyznaczania priorytetów.
Nasz Klient oferuje pracę w miłej atmosferze w międzynarodowej firmie, ale kameralnym zespole, i możliwość zdobycia ciekawego doświadczenia zawodowego oraz rozwój w strukturach firmy w dłuższej perspektywie.
Oferujemy atrakcyjne wynagrodzenie, zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, bogaty pakiet benefitówpozapłacowych (opieka medyczna, karta multisport, owoce w biurze, lekcje angielskiego z native speakerem).
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.