Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 22/08/2018.

Recepcjonista/-ka z j. angielskim

Warszawa, mazowieckie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Recepcjonista/-ka z j. angielskim
Warszawa
NR REF.: 1102590

Dla naszego Klienta - międzynarodowej firmy z branży rekrutacyjnej - poszukujemy osób zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku:

Recepcjonisty/-tki / Office Assistant

Do Twoich obowiązków będzie należała m.in. obsługa recepcji firmy i dbanie o jej pozytywny wizerunek, przyjmowanie i obsługa gości, łączenie rozmów telefonicznych, przygotowywanie i obsługa sal konferencyjnych, udział w obsłudze innych procesów administracyjnych, dbanie o właściwy obieg dokumentów i korespondencji czy też kontakt z Klientami.

Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna także za współpracę z konsultantami oraz obsługę wewnętrznego systemu rekrutacyjnego, wsparcie w przygotowywaniu profili kandydatów i koordynację organizacji sesji AC.

Ze względu na międzynarodowe środowisko pracy wymagana jest zaawansowana znajomość j. angielskiego w mowie i w piśmie (B2/C1)oraz bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Power Point). Mile widziane doświadczenie, jednak nie jest to kluczowe wymaganie. Mile widziani kandydaci z wykształceniem kierunkowym(ZZL, doradztwo zawodowe, psychologia etc.).

To praca dla Ciebie, jeśli cechuje Cię wysoka kultura osobista, rzetelność i odpowiedzialnośćza powierzone zadania, bardzo dobra organizacja pracy własnej, pozytywne nastawienie do ludzii łatwość komunikacji oraz umiejętność wyznaczania priorytetów.

Nasz Klient oferuje pracę w miłej atmosferze w międzynarodowej firmie, ale kameralnym zespole, i możliwość zdobycia ciekawego doświadczenia zawodowego oraz rozwój w strukturach firmy w dłuższej perspektywie.

Oferujemy atrakcyjne wynagrodzenie, zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, bogaty pakiet benefitówpozapłacowych (opieka medyczna, karta multisport, owoce w biurze, lekcje angielskiego z native speakerem).

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
24/07/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca HR / Kadry / Rekrutacja
do góry