Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 12/05/2021.

Opis stanowiska pracy


Główny Urząd Miar w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

radca prezesa do spraw konstrukcyjno-budowlanych w projekcie ŚKLGUM w Departamencie Innowacji i Rozwoju


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • pełni funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie z zapisami ustawy Prawo budowlane
  • nadzoruje wykonanie obiektów budowlanych zgodnie z założeniami konstrukcyjno-budowlanymi, zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją projektową
  • sprawdza jakość wykonywanych robót, zatwierdza karty materiałowe, odbiera roboty budowlane, w tym ulegające zakryciu lub zanikające, uczestniczy w próbach i odbiorach technicznych, potwierdza faktycznie wykonane roboty oraz usunięcie wad
  • nadzoruje, opiniuje i na bieżąco weryfikuje prace projektowe na etapie modyfikacji dokumentacji projektowej w zakresie konstrukcyjno-budowlanym w ramach projektu ŚKLGUM
  • doradza inżyniersko w zakresie realizowanej inwestycji
  • odpowiada za uzyskanie niezbędnych pozwoleń i uzgodnień
  • raportuje postęp prac budowlanych wraz z wykonywaniem dokumentacji zdjęciowej
  • ewidencjonuje i przygotowuje do archiwizacji dokumentację projektową (zgodnie z art. 63 ustawy Prawo budowlane), odbioru robót, dokumentację kosztorysową, zdjęciową oraz inne dokumenty związane z prowadzeniem robót


Warunki pracy

Oferujemy zatrudnienie wyłącznie na podstawie umowy o pracę na czas określony na czas realizacji projektu, którego planowany termin zakończenia przypada na dzień 31 grudnia 2023 roku. W przypadku osób, które podejmują pierwszy raz pracę w służbie cywilnej w myśl art. 35 ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o służbie cywilnej oferujemy umowę o pracę na czas określony (12 miesięcy), a po jej zakończeniu po spełnieniu przesłanek zawartych w art. 35 ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o służbie cywilnej zawarcie umowy na czas określony do dnia 31 grudnia 2023 r.


Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:


Praca administracyjno-biurowa polegająca m.in. na opracowywaniu dokumentów, obsłudze urządzeń biurowych, czynnościach koncepcyjnych. Czas pracy przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz. dziennie, przy naturalnym i sztucznym oświetleniu. Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe, praca w terenie, zagrożenie korupcją, częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa

Prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń obowiązujących przy naborach do pracy w GUM, które są dostępne na stronie BIP GUM, w zakładce "Praca w GUM" pod adresem:


https://bip.gum.gov.pl/bip/klient-w-urzedzie/praca-w-gum/wzory-dokumentow/1291,Wzory-dokumentow.html


 


Stanowisko pracy finansowane w ramach projektu pn. ”Świętokrzyski Kampus Laboratoryjny Głównego Urzędu Miar - Etap I” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 1.1. „Wsparcie infrastruktury B+R”, Osi 1. „Innowacje i nauka Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe techniczne z zakresu budownictwa

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego
w wykonywaniu czynności nadzoru inwestorskiego lub kierownika budowy/kierownika robót/inżyniera robót w branży konstrukcyjno-budowlanej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania lub kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej
  • znajomość ustaw: Prawo budowlane, Kodeks postępowania administracyjnego, Prawo zamówień publicznych
  • znajomość zagadnień z zakresu projektowania, realizacji i eksploatacji budynków
  • umiejętność: komunikacji, współpracy, organizacji pracy, podejmowania decyzji i ponoszenia odpowiedzialności, zorientowanie na osiąganie celów
  • bardzo dobra umiejętności obsługi programów MS Project, MS Offi-ce, AutoCad
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • umiejętność kosztorysowania robót budowlanych
  • umiejętność pracy z modelem BIM na każdym etapie realizacji inwestycji


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, referencje)
  • kopia dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień budowlanych bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • kopie dokumentów potwierdzających przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa

  • Dokumenty należy złożyć do: 2021-04-26
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Główny Urząd Miar
    Biuro Dyrektora Generalnego
    ul. Elektoralna 2
    00-139 Warszawa

    Dokumenty można składać przez ePUAP lub na adres rekrutacja@gum.gov.pl lub w kancelarii GUM w godz. 8.00-16.00.

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Publicznej KPRM. ...    Rozwiń

    Informacje dodatkowe

    Ostatnia aktualizacja:
    14/04/2021
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna
    do góry