Zakład Ubezpieczeń Społecznych

Radca prawny

Od: Zakład Ubezpieczeń Społecznych
Miejsce pracy: Warszawa

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie wyższe (prawo)
  • posiadanie uprawnień radcy prawnego (wpis na listę radców prawnych)
  • minimum 2 lata pracy związanej z obsługą prawną
  • doświadczenie procesowe

Mile widziane:

  • minimum 6 lat pracy związanej z obsługą prawną

Dodatkowe wymagania:

  • doświadczenie w pracy w dużym zespole
  • wysoka umiejętność organizacji pracy, dokładność
  • znajomość obsługi programów MS Word oraz MS Excel
  • negocjowanie i wywieranie wpływu
  • podejmowanie decyzji
  • radzenie sobie w trudnych sytuacjach
  • rozwiązywanie problemów
  • orientacja na cel
  • orientacja na jakość
  • umiejętność komunikacji
  • umiejętność współpracy
  • elastyczność
  • nastawienie na rozwój

Zakres zadań na stanowisku Radcy prawnego:

  • Bada pod względem prawnym wyjaśnienia udzielane jednostkom organizacyjnym Zakładu przez komórki organizacyjne Centrali i terenowe jednostki organizacyjne (TJO).
  • Stwierdza poprawność lub uchybienia w zakresie stosowania prawa przez komórki organizacyjne Centrali i TJO.
  • Analizuje przedstawione przez komórki organizacyjne Centrali i TJO zagadnienia w zakresie stosowania prawa.
  • Sporządza opinie prawne.
  • Reprezentuje Prezesa Zakładu i Zakład przed sądami powszechnymi, administracyjnymi, Sądem Najwyższym i Naczelnym Sądem Administracyjnym oraz przed organami administracji publicznej.
  • Interpretuje akty prawa powszechnie obowiązującego.

Wymagane dokumenty:

  • CV
  • List motywacyjny
  • kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe
  • kopie dokumentów potwierdzających posiadane uprawnienia radcy prawnego

Termin, do którego należy składać dokumenty 28 kwietnia 2021 roku

Dodatkowe informacje:

  • proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną
  • skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
  • dokumenty złożone po terminie nie będą rozpatrywane
  • oferty niekompletne, niepodpisane oraz bez wymaganych i podpisanych oświadczeń nie będą rozpatrywane

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • bogaty pakiet świadczeń socjalnych
  • system premiowy

Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy,
- sprzęt biurowy.

Warunki wykonywania pracy:

  • spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
  • polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
  • budynek 3-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,
  • stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 3 piętrze,
  • wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,
  • drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,
  • w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi