W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Purchasing Team Leader with German
Miejsce pracy: KrakówWe are currently looking for candidates to fill Purchasing Team Leader with German position for our Client.
It is a chance to take part in advanced processes in worldwide growing organization with leader position on Cracow's market. The company is looking for Leader who will strengthen their German speaking team!
Responsibilities:
- Leading, managing and developing a growing team of specialists
- Being a point of escalations for team and for clients
- Acting as subject matter expert for the Buyers
- Providing professional and proactive day to day service for clients
- Working closely with internal clients and maintaining good working relationship
- Providing process quality assurance, high quality various reporting
- Driving and proposing process improvements within assigned scope to assure productivity
- Encourage cooperation, teamwork and knowledge sharing
- Provide team members with coaching and assure process team training requirements are satisfied
- Maintain communication with other teams around Europe – cooperate with global colleagues
Requirements:
- Higher education ( Bachelor Degree)
- 3- 4 years of experience in procurement area (services area)
- Experience in leading team or position of Team Leader Back Up
- Fluent knowledge of English language
- Previous experience with Services Category for company
- Experience in negotiations and sourcing of suppliers
- Very good communication skills
- Good knowledge of MS Office (Excel)
- Knowledge of ARIBA system will be an advantage
Benefits:
- Work in a large organization with an established position in the market
- Attractive salary
- Social package (private medical care, Multisport card)
- Extensive training package
- Defined career path
- Nice and friendly work atmosphere
Recruitment Agency no. 812.