#

Property Manager - Office - rekrutacja online

HRK S.A.

Warszawa, mazowieckie

HRK S.A.

Aktualnie dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy będącej właścicielem i zarządcą wysokiej klasy nieruchomości komercyjnych, poszukujemy kandydatów na stanowisko Property Manager - Office. 

Property Manager - OfficeMiejsce pracy: Warszawa

Zadania:

  • zarządzanie operacyjne nieruchomościami komercyjnymi (obiekty biurowe),
  • zapewnienie bezpieczeństwa użytkowania i właściwej eksploatacji nieruchomości,
  • utrzymywanie dobrych relacji z najemcami,
  • nadzór i koordynacja współpracy z firmami zewnętrznymi obsługującymi nieruchomości,
  • zarządzanie dokumentacją obiektu,
  • raportowanie stanu obiektu,
  • przygotowanie budżetów nieruchomości i nadzór nad ich realizacją
  • dbałość o stan techniczny obiektu,
  • wprowadzanie najemców i budowanie z nimi relacji.

Wymagania:

  • min. 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu dużymi nieruchomościami komercyjnymi z poziomu Property Managera lub Facility Managera,
  • wiedza teoretyczna i praktyczna z zakresu zarządzania nieruchomościami, w tym w obszarze remontów i wprowadzania nowych najemców,
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego (warunek konieczny),
  • gotowość do wyjazdów służbowych (średnio raz w miesiącu),
  • odpowiedzialność, komunikatywność i odporność na stres.

Nasz Klient może zaoferować:

  • atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do posiadanego doświadczenia,
  • pakiet benefitów,
  • pracę w stabilnej i rozpoznawalnej organizacji,
  • wspierające i profesjonalne środowisko pracy
  • niezbędne narzędzia pracy.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi