
W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Project Manager
Miejsce pracy: KrakówFor our Client a production company, we are currently looking for Project Manager, who will provide support and expertise in field of building new R&D entity in Poland. While working on this position you will be conducting end to end project of handing over the building for use of engineers.
Responsibilities:
- Managing the overall budget and time frames of the project
- Cooperation with other people engaged into the project
- Managing communication with all sites engaged into the process
- Setting up progress meetings
- Supervising work of suppliers
- Overseeing site construction activities to ensure that all comes to the right way
- Working with local engineering management team
- Reporting all activities
Requirements:
- Experience of 2-3 years in project management (engineering or construction field needed)
- High degree of familiarity with contract and subcontract documents, terms, and conditions
- Demonstrated knowledge of construction, engineering, and architecture principles
- Strong supervisory, leadership and cooperation skills
- Comfortable reading and understanding blueprints and drawings
- Technical background and knowledge of construction/ building field
- Proficient in Microsoft Office and general computer software
- Ability to budget, schedule, negotiate, and control costs
- Ability to travel (occasionally)
Benefits:
- Attractive salay
- Possibility to work within worldwide operating company
- Additional benefits (sports card, private healthcare)
- Hybrid model of work
