#

Kierownik projektu branża sanitarna ( Praca zdalna)

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Wrocław, dolnośląskie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Kierownik projektu branża sanitarna ( Praca zdalna)

Miejsce pracy: Wrocław
5-24-62412
Wynagrodzenie: 9000 - 10500 PLN

Opis stanowiska:
Dla naszego Klienta, stabilnej firmy z branży sanitarno-grzewczej, poszukujemy obecnie Kandydatów na stanowisko:

Project Manager systemów C.O I C.W.U

Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało
- Koordynacja, wdrażanie oraz rozwój nowej oferty produktowej
- Przeprowadzanie analiz dotyczących sprzedaży, marży, rynków, oczekiwań klientów oraz uczestnictwo w targach
- Przeprowadzanie szeregu działań badawczo-rozwojowych
- Wyszukiwanie dostawców
- Ścisła współpraca z pozostałymi działami jakości, marketingu oraz sprzedaży
- Nadzór nad przygotowaniem tłumaczeń materiałów produktowych oraz wymaganych dokumentów celem wprowadzenia towaru na rynek

Wymagania:
- Min. 3-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w systemach C.O lub C.W.U
- Ukończone wyższe studia na kierunku marketing
- Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń
- Doświadczenie w wyszukiwaniu dostawców zagranicznych
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
- Wysokie umiejętności interpersonalne
- Zdolności analityczne oraz kreatywność i pomysłowość

Korzyści:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o UoP
- opieka medyczna
- dodatek urlopowy
- benefity sportowe
- system szkoleń podnoszących kwalifikacje

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi