Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 18/08/2019.

Project Manager Assistant

Warszawa, mazowieckie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Project Manager Assistant
Warszawa
NR REF.: 1124957

Dla naszego klienta - międzynarodowej firmy z branży farmaceutycznej, poszukujemy osoby na stanowisko

Project Manager Assistant

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie Project Managera w bieżących zadaniach. Do jej obowiązków będzie należało m.in. pomoc w realizacji projektów biznesowych pod kątem administracyjnym, zapewnienie płynności współpracy i usprawnienie przepływu informacji. Dodatkowo będzie odpowiadać za koordynację kalendarza PM, przygotowanie dokumentacji, raportowanie w jęz. angielskim oraz inne prace zlecone przez przełożonego.

Od kandydatów wymagamy przede wszystkim znajomości języka angielskiego na poziomie zaawansowanym(praca głównie w jezyku angielskim), doświadczeń z zakresu administracji, silnych umięjętności organizacyjnych oraz asertywności.

Firma oferuje umowę o pracę tymczasową na okres 3 miesięcy z możliwością przedłużenia, pracę w międzynarodowym środowisku oraz szerokie możliwości rozwoju.

Lokalizacja: Warszawa, Mokotów

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
14/07/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat , Praca Administracja biurowa , Praca Biuro / Dokumentacja
do góry