Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 18/10/2019.

Project Management Administration Officer

Warszawa, mazowieckie

HRK S.A.

Opis stanowiska pracy

Project Management Administration OfficerMiejsce pracy: Warszawa

Job purpose:

The role acts as a support to the Project Managers and is responsible for administration of the Project Portfolio. The role holder ensures that regular information is submitted and reported regarding the project status- scope, plan and milestones, risks, budget, dependencies. The role holder is expected to drive continuous improvement of the project management process.

 

Key requirements:

  • Bachelors in Information Technology, or other relevant degree
  • 1-2 uears proven experience in project administration and/or project management
  • Ability to interact appropriately and effectively with customers
  • MS Project and Sharepoint working experience
  • Fluency in English

 

Our Client offers:

  • Competitive salary based on the employment contract
  • Attractive benefits package
  • Flexible working hours & home office
  • Excellent personal growth opportunities
  • International working environment

 

Prezentacja firmy

HRK jest jedną z największych firm doradczych z obszaru zarządzania kapitałem ludzkim.... Posiadamy oddziały w Warszawie, Poznaniu, Katowicach i Wrocławiu. Nasi konsultanci tworzą interdyscyplinarny zespół profesjonalistów.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
10/05/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca IT - Project Management
do góry