W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Project Administrator
Miejsce pracy: PoznańDla naszego klienta, globalnego lidera z branży consultingowej poszukujemy osoby na stanowisko:
Project Administrator
Zakres obowiązków:
- Zapewnienie wsparcia systemowego dla projektów technicznych,
- Zapewnienie wsparcia po zakończeniu projektu poprzez m.in. wysyłanie raportów statusowych, przypomnień dla uczestników oraz generowanie raportów,
- Efektywna współpraca z zespołem i innymi działami w celu identyfikacji i rozwiązywania problemów oraz poszukiwania sposobów poprawy usług lub procesów,
- Skuteczna komunikacja i terminowe reagowanie na zapytania klientów wewnętrznych/zewnętrznych,
- Utrzymanie plików (elektronicznych i papierowych),
- Utrzymywanie i zarządzanie kalendarzami,
- Wspieranie i rozwiązywanie doraźnych wniosków od partnerów globalnych.
Wymagania:
- Doświadczenie w samodzielnej pracy lub współpracy w dynamicznym, wysoko wydajnym zespole,
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. C1),
- Umiejętność organizacji pracy i ustalania priorytetów,
- Doświadczenie w zarządzaniu wieloma zadaniami projektowymi i pracy w trudnych terminach,
- Zdolność do efektywnego rozwiązywania problemów,
- Wysoki poziom biegłości w obsłudze pakietu Microsoft Office,
- Silna orientacja na obsługę klienta (wewnętrznego i zewnętrznego),
- Wysoce rozwinięte umiejętności interpersonalne.
Korzyści:
Korzyści:
-Możliwość pracy 100% zdalnej,
-Praca w międzynarodowym środowisku,
-Pakiet benefitów,
-Możliwość rozwoju w ramach firmy.