Opis stanowiska pracy
Project Administrator with Italian
Warszawa
NR REF.: 1192636
Roles and responsibilities:
- Work with customer managers and purchase managers on end-to-end projects
- Coordinate internal administration process: order requisition, IT system processing, and job completion
- Manage project schedules according to client/supplier contract and SLA terms
- Ensure smooth procurement and service operations: track contracts and invoices, manage processes, keep records, and assist teams on milestones
- Prepare for audit: follow procedures, log documents, and produce reports
- Follow and update operational and project reports as directed
- Escalate any contingency or crisis situations to senior managers with solutions
- Question and clarify expectations and provide essential information to clients
- Note and discuss problems and issues with line manager to identify development opportunities
- Coordinate administration and data integrity for account development process
- Financial Management - Ensure accuracy on every job: quotation, estimate, PO, invoice
- Personal Development - Understand role and responsibilities and maintain skills, knowledge, and attitude to deliver great service
- Seek learning opportunities and feedback to improve performance
Knowledge & Experience
- Experience of working with business processes such as invoicing, project management and purchase orders will be an advantage
- Solid organisational, prioritisation and time management skills and the ability to coordinate and track multiple projects simultaneously
- Ability to process large volumes of data and the ability to apply these skills in a business context
- Good Microsoft Office skills
- Advanced English and Italian
Our offer:
- Ability to work 100% remotely
- Holiday allowance
- Medical care – Medicover
- Opportunity to develop in a global company
Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.
Prezentacja firmy
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieram...
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieramy profesjonalistów oraz organizacje w ich dążeniu do sukcesu. Teraz i w przyszłości.
Świadczymy usługi rekrutacyjne w sektorach prywatnym i publicznym, realizując projekty do pracy stałej, tymczasowej oraz na kontrakt. W portfolio naszych usług są również doradztwo HR (m.in. Assessment Centre, raporty płacowe), Outplacement, Executive Search, Recruitment Process Outsourcing oraz Managed Service Programme.
Na przestrzeni ponad 50 lat przeszliśmy daleką drogę. Zaczęliśmy naszą działalność w małym biurze w Londynie. Teraz jesteśmy globalną organizacją, która specjalizuje się w łączeniu utalentowanych ekspertów z najlepszymi ofertami pracy w ponad 20 branżach na całym świecie.
Pierwsze biuro w Polsce otworzyliśmy w roku 2003. Od tego czasu umocniliśmy naszą pozycję na polskim rynku, stając się liderem w rekrutacji specjalistycznej. Obecnie w Hays Poland zatrudnionych jest 400 osób w biurach w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście oraz Poznaniu.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 23/04/2025
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Policealne
- Branża / kategoria:
- Praca Logistyka