Devire to międzynarodowa firma specjalizująca się w usługach rekrutacji, outsourcingu i employer brandingu.
Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Process Manager - Change Management
Lokalizacja: Warszawa
For one of our clients - a company operating in the manufacturing industry,
currently we are looking for Process Manager - Change Management
Your key responsibilities:
- Ensure corporate services changes are handled within agreed service levels
- Follow up with resolvers on progress for changes, according to priority
- Ensure that change status is communicated with regular intervals
- Drive resolution of any overdue changes with resolvers
- Assess and (re)prioritize changes according to business impact and urgency
- Ensure resolution of high/critical priority changes in cooperation with relevant resolvers – participate in war room meeting when necessary for swift resolution
- Follow escalation procedures and escalate critical changes to relevant resolvers, stakeholders and management
- Communicate status and progress on relevant changes to all relevant end users and stakeholders
- Report change service levels, current state and needed improvement actions
- Assist/train IT personnel and stakeholders on correct change process handling in ITSM system (ServiceNow)
- Assist within other IT Process areas, e.g. Problem Management, Incident Management and Request Fulfillment
Experience / Qualifications required:
- General IT process knowledge
- Change management experience required
- Customer support mindset and appearance
- Good communication skills, written and spoken fluency in English
Offer:
- Work within an international team
- Permanent employment agreement
- Attractive salary
- Benefits: sport card, private medical care, lunch cards, yearly bonuses etc.