W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Pricing Coordinator - nowe SSC
Miejsce pracy: KatowiceWraz z naszym Klientem budujemy nowe centrum biznesowe w Katowicach, które będzie dedykowane do obsługi szerokiego spektrum procesów włączając: finanse, księgowość, IT, wsparcie administracyjne.
W związku z rozwojem międzynarodowych struktur poszukujemy osoby na stanowisko:
Pricing Coordinator – nowe SSC
(100% pracy zdalnej), docelowo praca w centrum Katowic w systemie hybrydowym.
Zakres obowiązków:
- wparcie managera w koordynacji pracy zespołu analityków,
- analiza strategii cenowej,
- koordynacja procesu zarządzania marżą,
- współpraca z kluczowymi interesariuszami na rynku europejskim,
- przygotowywanie raportów oraz analiz wspierających proces budżetowania.
Wymagania:
- min. 5 – letnie doświadczenie zawodowe w obszarze analitycznym,
- preferowane doświadczenie w zarządzaniu zespołem lub predyspozycje liderskie,
- umiejętność pracy na dużych zbiorach danych,
- preferowane wykształcenie wyższe ekonomiczne,
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego (warunek konieczny),
- mile widziana znajomość języka włoskiego lub niemieckiego,
- bardzo dobra znajomość Excela,
- wysoko rozwinięte zdolności analityczne, interpersonalne oraz organizacyjne.
Korzyści:
- szansa dołączenia do nowo tworzonych struktur centrum biznesowego,
- realna możliwość rozwoju zawodowego wraz ze wzrostem organizacji,
- szeroka ekspozycja na kontakty międzynarodowe,
- konkurencyjne wynagrodzenie,
- stabilność zatrudnienia w firmie będącej liderem w swojej branży.