Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 21/05/2019.

Pracownika Call Center / Help Desk

Warszawa, mazowieckie

PWPW S.A.

Opis stanowiska pracy

Pracownika Call Center/Help Desk
(umowa o pracę)
Miejsce pracy: Warszawa

Wymagania:

  • Wykształcenie średnie lub wyższe,
  • Wymagane doświadczenie w pracy z klientem (mile widziane szkolenie z zakresu trudnego klienta),
  • Bardzo dobra znajomość pakietu Office,
  • Mile widziana znajomość języka angielskiego lub rosyjskiego,
  • Doskonała komunikatywność,
  • Dokładność, odpowiedzialność, opanowanie.

Zakres głównych zadań realizowanych na stanowisku:

  • Telefoniczna oraz e-mailowa obsługa procesu składania wniosków,
  • Udzielanie informacji na temat statusu wniosków oraz procedur,
  • Obsługa hepldesku wewnętrznego w podstawowym zakresie, jako I linia wsparcia.

Oferujemy:

  • Zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • Pakiet benefitów pozapłacowych (m.in.: karta Multisport, opieka medyczna),
  • Wsparcie w rozwoju zawodowym.

Wymagania

Aktualnie poszukujemy

Prezentacja firmy

Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych S.A. to firma szczycąca się ponad 90-letnią... tradycją na rynku producentów papierów wartościowych.

Nasza misja brzmi:

"Nasze produkty i usługi zapewniają wiarygodność procesów transakcji i identyfikacji"

Naszym odbiorcom oferujemy nowoczesne, dobrze zabezpieczone produkty i usługi o wysokiej jakości. Należą do nich m.in.: banknoty, papiery wartościowe, dokumenty, znaki akcyzy i znaczki pocztowe, jak również karty plastikowe oraz usługi elektroniczne.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
31/03/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Call Center / Telemarketing , Praca IT - Konsulting , Praca Obsługa klienta , Praca Doradztwo / Konsulting , Praca Biuro / Dokumentacja
do góry