Pracownik wsparcia działu obsługi klienta B2B
Miejsce pracy: WarszawaManpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!
Oferta:
- Rodzaj umowy: umowa o pracę tymczasową/ umowa-zlecenie
- Okres zatrudnienia: 12 miesięcy z możliwością przedłużenia
- Wynagrodzenie: 6500 – 7000 zł brutto
- Model pracy: praca hybrydowa po 3-miesięcznym okresie wdrożenia (3 dni z biura, 2 dni zdalnie)
- Biuro: Warszawa – Śródmieście
- Bogaty pakiet benefitów ManpowerGroup: dostęp do karty MultiSport, prywatnej opieki medycznej, ubezpieczenia grupowego, platformy MyBenefit oraz programu rabatowego ManpowerGroup Premium ze zniżkami na produkty i usługi wielu firm, sklepów, obiektów sportowych, teatrów i restauracji
- Wprowadzanie zamówień do systemu, procesowanie zamówień
- Wprowadzanie reklamacji od klientów do systemu i monitoring tych reklamacji
- Wsparcie w przygotowywaniu raportów
- Wysyłka faktur i korekt z PDF
- Język angielski w stopniu komunikatywnym B1+/B2
- Pozytywne podejście
- Proaktywna postawa
- Umiejętności komunikacyjne
- Mile widziane doświadczenie w dziale obsługi klienta
Oferta dotyczy pracy tymczasowej.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.