#

Pracownik wsparcia działu obsługi klienta B2B

ManpowerGroup Sp. z o.o.

Warszawa, mazowieckie

ManpowerGroup Sp. z o.o.

Pracownik wsparcia działu obsługi klienta B2B

Miejsce pracy: Warszawa

Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!


Oferta:
  • Rodzaj umowy: umowa o pracę tymczasową/ umowa-zlecenie 
  • Okres zatrudnienia: 12 miesięcy z możliwością przedłużenia
  • Wynagrodzenie: 6500 – 7000 zł brutto 
  • Model pracy: praca hybrydowa po 3-miesięcznym okresie wdrożenia (3 dni z biura, 2 dni zdalnie)
  • Biuro: Warszawa – Śródmieście
  • Bogaty pakiet benefitów ManpowerGroup: dostęp do karty MultiSport, prywatnej opieki medycznej, ubezpieczenia grupowego, platformy MyBenefit oraz programu rabatowego ManpowerGroup Premium ze zniżkami na produkty i usługi wielu firm, sklepów, obiektów sportowych, teatrów i restauracji
Zadania:
  • Wprowadzanie zamówień do systemu, procesowanie zamówień
  • Wprowadzanie reklamacji od klientów do systemu i monitoring tych reklamacji
  • Wsparcie w przygotowywaniu raportów
  • Wysyłka faktur i korekt z PDF
Wymagania:
  • Język angielski w stopniu komunikatywnym B1+/B2
  • Pozytywne podejście
  • Proaktywna postawa
  • Umiejętności komunikacyjne
  • Mile widziane doświadczenie w dziale obsługi klienta

Oferta dotyczy pracy tymczasowej.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Socials

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi