Sprawdź nasze ogłoszenia i aplikuj już dzisiaj.
Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010
Pracownik telefonicznej obsługi klienta
Miejsce pracy: WarszawaGi Group jest międzynarodową agencją pracy i doradztwa personalnego. Prowadzimy działalność w zakresie m.in. stałego i czasowego zatrudnienia, wyszukiwania i selekcji oraz outsourcingu. Dzięki bezpośredniej obecności i partnerstwom strategicznym działamy w 57 krajach świata. Posiadamy Certyfikat Ministerstwa Gospodarki i Pracy nr 570.
Aktualnie dla naszego Klienta, banku działającego przy jednej z największych europejskich grup motoryzacyjnych poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Pracownik telefonicznej obsługi klienta
Zakres obowiązków:
· obsługa telefonów przychodzących
· udzielanie informacji Klientom
· przyjmowanie i odpowiadanie na listy
· rejestrowanie listów w systemie
Wymagania:
• doświadczenie w telefonicznej Obsłudze Klienta
• komunikatywność i podejście pro klienckie
• mile widziani studenci finansów i bankowości lub kierunków pokrewnych
• znajomość obsługi komputera
• dokładność i skrupulatność
• dostępność 40 h w tygodniu
Oferujemy:
· zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie na 6 miesięcy z możliwością przedłużenia
· stawkę 15,00 zł. brutto/h
· pracę w nowoczesnym biurowcu na Mokotowie (Służew)
· miłą atmosferę, szkolenie wdrażające do pracy i wsparcie zespołu
Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.