#

Pracownik Recepcji - 1/2 etatu

HRBC GROUP SP. z o.o.

Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska pracy

W HRBC Group wspieramy Kandydatów w znalezieniu pracy, która daje możliwość rozwoju, zdobywania doświadczeń i budowania kariery krok po kroku. Jako certyfikowana Agencja Pracy, zarejestrowana pod   nr KRAZ 16546, łączymy sprawny proces rekrutacyjny, partnerskie podejście i indywidualne wsparcie na każdym etapie. Dbamy o to, aby oferta była dopasowana do Twoich potrzeb — zapewniając stabilne zatrudnienie oraz przejrzystą i komfortową współpracę.

Aktualnie dla naszego klienta – międzynarodowej firmy farmaceutycznej, poszukujemy osób zainteresowanych pracą  na stanowisku:

Pracownik Recepcji

Miejsce pracy: Warszawa – okolice Dworca Zachodniego 

Twoje główne zadania:

  • Obsługa gości oraz klientów odwiedzających firmę
  • Obsługa telefoniczna: odbieranie i przekazywanie połączeń telefonicznych, udzielanie informacji telefonicznych
  • Obsługa poczty i korespondencji: odbieranie, sortowanie i rozprowadzanie korespondencji, nadawanie przesyłek, obsługa kurierska
  • Obsługa systemów: rejestrowanie faktur, umów oraz innych dokumentów, tworzenie oraz aktualizowanie raportów
  • Obsługa spotkań konferencyjnych: rezerwacja oraz przygotowanie sal, obsługa gości, przygotowanie materiałów marketingowych
  • Zarządzanie informacjami: aktualizacja wewnętrznych baz, awizacje parkingowe, zgłaszanie usterek, utrzymywanie porządku w przestrzeni recepcji
  • Wsparcie administracyjne: pomoc w przygotowywaniu dokumentów, archiwizacja, obsługa biurowa, wsparcie dla innych działów firmy
  • Rozwiązywanie problemów: reagowanie na skargi i reklamacje, rozwiązywanie problemów klientów, udzielanie pomocy w sytuacjach awaryjnych
  • Zamawianie materiałów spożywczych, biurowych, gospodarczych, eksploatacyjnych, dbanie o wizualny wygląd biura

Gwarantujemy Ci:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w wymiarze połowy etatu – praca w godzinach biurowych (9-17, od poniedziałku do piątku)
  • Atrakcyjne wynagrodzenie 
  • Realizację zadań dla rozpoznawalnej firmy o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Pakiet benefitów takich jak: prywatna opieka medyczna, karta lunchowa, prywatne ubezpieczenie, karta sportowa
  • Niezbędne narzędzia pracy 
  • Pełne i profesjonalne wsparcie we wdrożeniu na stanowisko pracy 
  • Pracę na samodzielnym stanowisku umożliwiającym rozwój zawodowy

Wymagania

Szukamy właśnie Ciebie, jeśli: 

  • Podsiadasz doświadczenie na podobnym stanowisku  
  • Nie boisz się  liczb, tabelek i pracy z ludźmi 
  • Jesteś komunikatywną i energiczną osobą, która reprezentuje proaktywną postawę
  • Posiadasz wysoką kulturę osobistą
  • Jesteś osobą dobrze zorganizowaną, skrupulatną i dokładną
  • Znasz język angielski komunikatywnie – B1

Prezentacja firmy

HRBC Group jest miejscem gdzie skutecznie realizujemy projekty rekrutacy... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
05/12/2025
Wymiar etatu:
Niepełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Premie, dodatki:
prywatna opieka medyczna, karta lunchowa, prywatne ubezpieczenie, karta sportowa
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja / Sekretariat, Praca Praca dla studenta

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi