#

Pracownik punktu obsługi klienta InfoDworzec

PKP SA.

Warszawa, mazowieckie

PKP SA.

Tory Kariery w PKP S.A.
Praktyki i staże

Jesteś zainteresowany/a odbyciem praktyki lub stażu?
Otwieramy przed Toba takie możliwości. Jeszcze dziś wyślij swoją aplikację i rozpocznij kształtowanie swojej kariery zawodowej z PKP S.A.!

Pracownik punktu obsługi klienta InfoDworzec

Miejsce pracy: Warszawa

Zakres czynności:

  • bieżąca obsługa pasażerów i klientów dworca w zakresie udzielania informacji na temat: odjazdów
    i przyjazdów pociągów, potencjalnej ceny połączeń, warunków odbycia najszybszej i najtańszej podróży i opóźnień pociągów
  • udzielanie szczegółowych informacji na temat dworca, jego topografii, dostępnych usług oraz najbliższego otoczenia dworca
  • udzielanie informacji dotyczących topografii miasta, informowanie o możliwościach komunikacyjnych, atrakcjach turystycznych, wydarzeniach kulturalnych
  • przyjmowanie zapytań, wniosków, opinii i skarg klientów
  • pomoc osobom z niepełnosprawnością lub o ograniczonej sprawności ruchowej
  • reagowanie w sytuacjach nagłego obniżenia jakości świadczonych klientom usług oraz zauważenia zaistniałych lub potencjalnych zagrożeń
  • monitorowanie poprawności i zgłaszanie nieprawidłowości w zakresie informacji pasażerskiej, publikowanie na stacji plakatowych rozkładów jazdy pociągów, regulaminów i innych materiałów informacyjnych
  • zgłaszanie ujawnionych usterek i awarii technicznych elementów stacji zarządzanych przez PKP S.A. do odpowiednich serwisów, monitorowanie czystości stacji oraz dbałość o prawidłowe funkcjonowanie i estetykę punktu InfoDworzec

Wymagania:

  • wykształcenie minimum średnie
  • biegła znajomość języka polskiego w mowie i piśmie (warunek konieczny)
  • znajomość języka angielskiego na poziomie minimum średnio zaawansowanym, pozwalającym na swobodną konwersację na tematy związane z codziennymi problemami pasażerów (przynajmniej poziom B1) - warunek konieczny
  • mile widziana znajomość innych języków obcych
  • nastawienie na wysoką jakość, szybkość i skuteczność obsługi
  • dużym plusem będzie doświadczenie w obsłudze klienta (praca w handlu, w punktach obsługi klienta)
  • umiejętność szybkiego wyszukiwania potrzebnych informacji i komunikatywność
  • umiejętność rozwiazywania problemów pod presją czasu oraz łagodzenia sytuacji konfliktowych
  • proaktywność, zaangażowanie i cierpliwość
  • wysoka kultura osobista oraz nastawienie na pomoc klientom
  • dobra znajomość MS Office oraz umiejętność obsługi urządzeń biurowych

Oferujemy:

  • umowę zlecenie
  • elastyczne godziny pracy: od poniedziałku do niedzieli oraz w dni ustawowo wolne od pracy - praca na podstawie grafiku uzgadnianego przez cały zespół
  • możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w stabilnej firmie z bogatymi tradycjami
  • atrakcyjne wynagrodzenie i niezbędne narzędzia pracy

 

Osoby zainteresowane powyższym stanowiskiem zapraszamy
do przesłania aplikacji za pomocą przycisku

Informujemy, że potwierdzeniem przyjęcia Państwa aplikacji jest otrzymanie maila zwrotnego.

Nadesłanych ofert nie zwracamy.
Zastrzegamy sobie prawo kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi